bencil Yazısına Yorum Yap
"bencil" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Bence benim yazdığım gibi yazarsan daha güzel duruyor :)) evet hızlıyım..Aslında denk geldi.Ara ara bakıyorum buraya :)))
Hımm o şiir öyle olmaz .Yemezler. Adım Ezgi değil Deniz .. Ezgi Deniz kimdir neler yazmış bir bakarsan anlarsın ... Kafanı kumdan çıkar ... İçinden Deniz geçen şiiri yazdın yazdın .yoksa geçersiz pusula ...
Den(iz)
@den-iz
Aha bunuda buraya yazmışım cevap yerine şey edecektim be .Neyse bakalım.
fransız
@fransiz2
yahu dedim ya hemen o an düzelttim diye.. hem düzeltirken yazdığını okumamıştım henüz..
ya ne zamandır aklımda.. hatta bir kaç kere geldim.. böyle anahtar deliğinden bakmak gibiydi.. ama ürküyorum senden yalan yok... içinde o isim geçen hiç bir şey yazmam.. içimden gelmiyor çünkü :)
ya ne zamandır aklımda.. hatta bir kaç kere geldim.. böyle anahtar deliğinden bakmak gibiydi.. ama ürküyorum senden yalan yok... içinde o isim geçen hiç bir şey yazmam.. içimden gelmiyor çünkü :)
Den(iz)
@den-iz
offff sen geçmi anlıyon be kızdırdın beni bak şimdi . :)))
Sen ;
sen de beni başladın sevmeye
ama ben sana ;
''sen de başladın beni sevmeye''
Şeklinde düzelt diyorum.Okurken daha güzel geldi bana ..
Sen ;
sen de beni başladın sevmeye
ama ben sana ;
''sen de başladın beni sevmeye''
Şeklinde düzelt diyorum.Okurken daha güzel geldi bana ..
fransız
@fransiz2
çok hızlısın Ezgi.. yazıyı sizin tabirinizle astım ve okuyup hemen düzelttim.. ama sen gözlerimden daha hızlı çıktın :)
bak.. şiir gibi oldu.. hemide sana :))
bak.. şiir gibi oldu.. hemide sana :))