- 867 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Er Ryan'ın bacanağı
‘’ Savaş erkekleri merhametli davaranmış, onları alıp götürmüştü. Geride ıstırap çekmek için kadınlar kalmıştı ‘’
Bunu kimin söylediğini günlerdir düşünüyorum Zivago, günler geceye bağlanıyor masturbasyon ertesi peçeteye dağılan tohumlarımı usulca kül tablasında yakarken dahi bunu düşünüyorum.
Kapıyı vurup giden son kadının adını unuttum kapıyı açıp gelen ilk kadın fesleğenler büyütüyor pencresinde.
Ölüm kokan ellerimizle binlerce yıldır şu orta yaşlı gezegende çiftleşiyor ve ürüyoruz başka şey değil yaptığımız.
Milyonlarca Oidipus aynı anda yürümeye başlıyor aynı anda koşuyor aynı anda ölümsüyor şimdi sen bana ölümsemek ne lan diye soruyorsun Zivago.
Bende bilmiyorum uydurulmuş uyduruk paragrafları ardı ardına ekleyerek hayat hakkında söyleyecek büyük şeylerim var mış gibi yapıyorum.
Mış
Mişin peşine takılıyor
Büyük büsbüyük en büyük resmi görüyorum
Yalan bunlar peder ben günah çıkarma kabinine rahibelerin atıldığı pornolardan hoşlanıyorum.
Ayak üstü duvara dayanılmış sigara içiyorum ben kanserime sevdalıyım celladına tapan milyonlarca hücremle beraber.
Leningard kuşatmasında açlıktan ölmemek için muhtemelen kardeşini yiyen, sonrasında kızıl ordu tarafından yamyamlıkla suçlanıp asılan. on iki yaşında ki Olga’nın cehenneme gideceğinede inanmıyorum ben.
Ahlaksızlık diyorum Zivago ahlaksızlık bu değil asıl ahlaksızlık kafasına kuma gömen kumun altında bulduğu üç beş solucan için kula tamah edenlerin yüzündeki o iyi insan pozları.
Baktım olmaz seyre daldım diyor bir ses
siktir lan diyesim geliyor riyanın,yalanın,zulmün seyri mi olur. Lut kavmi helak edilirken elbette oradaki herkes günahkar değildi.
Peki ya Tanrı neden hepsini toprağın altına gömdü o ünlü Sodomun duvarlarından yankılanırken çığlıklar.
Günah öyledir Zivago işlemene gerek yok susarsan konuşman gereken yerde acıya kana günaha ortaksındır.
Şahitlerim var efendim havada durdum
Yahut havada atom bombesini durduran silah yaptım
Öyle böyle değil çok büyük bombe öyle pis büyük ki artık Kuzey Korenin delisi gibi ona buna atar yapabilirim aman Tanrim didim.
Karanlık sokağın üç adım ötesinde beşinci apartmanın dördüncü katında yaşanan sexsin haddi hesabı yok. Haddimiz değil zira kimin nasıl sevişeceğine karışmak oysa başlıyor ordan çok Ahlaklı bir
akOidipus bunların karıları kızları bize helal.
Senin o penisini kırar ağzına sokarım lan diyorum bir oluyor yok iki oluyor yok üç oluyor yok, farketti
iseniz penis diyorum çok kibarım.
Ben onun bir yerini kıramıyorum ama bir genç kıza sarkıntı olurken yakalanıyor ağzı burnu kırılıp maslahatı çalışmaz ediliyor içimin yağları eriyor bacanak. Ne zaman bu kadar kötü biri oldum ben diye kendi kendime üç kere soruyorum boş verip Giresu’nun içinde iki sokak arası dinliyorum.
Kafam çok karışık kafam karma karışık en son ben karmaya inanıyorum diyen biri bana yaklaşmaya çalıştı fengşui mi bi gösterdim ki sorma.
Hitleri seven birileri vardı bir zamanlar kavgam falan okuyup hitler iyi aslında falan diyen dayılar Bunların yarı neo nazi Almanlarsa Yarısıda çakma nazi Türktür bak açık ve net söylüyorum bu ülkenin içinde fırsatını bulsa İnsanları canlı canlı doğrayıp sabun yapacak yakacak en az yüzde 2 lik bir kesim var.
Hadi canım sende neme lazım diyenler
Kötülüğün sıradanlığı adli kitabı alıp okusunlar.
Kötülğk nasıl yayılır.
Öncelikle hastalıklı ur-kanser kendi çapında ağrı yapar sonra sesini duyurmak için ılımlı görünen eğitim almış parası veyahut ünvanı olan karakterleri öne sürer bu ilk atak başarılı olursa yavaş ve usul usul küçük adımlarla ya etrafını kendine çevirir ya korutup sindirir ya paraya boğup kapısına bağlar. Sonraki aşama Kaosu yöntmektir istediği gibi terörü yönetir o istediğinde vücudun her yanı ağrır onun işine gelmediğinde sessizlik sakinlik.
Sonrası malum zaten filmi çoğunuz izlemişsinizdir Er Ryan’ı Kurtarmaktı değil mi o.. Hani filmin sonunda yüzbaşımı,binbaşımı ne ölüyordu işte bu filmin sonunda da vücut ölüyor.
Game Over çaktın
Bak bunun çok güzel örnekleride var etrafına ülke olarak var Game Over olduğunda ne olacağınıöğrenmek mi istiyorsun haritayı eline alıyorsun Yugoslavya yı arıyorsun yok mu bak sen eee orası nasıl parça parça olmuş ne acılar yaşanmış bi zahmet kıçını kaldırıp google amcadan okuyorsun. Yugoslavya gavur memlekti mi diyorsun Mısır,Libya,Afganitan,İran,Irak,Suriye gibi demokrasinin beşiği ülkelere bakıyorsun.
Neyse
Öyle havada atom bombasını vurma ile olmuyor işler ayrıca kısa birkaç bilgi Atom bombaları zaten havada patlatılır yere değmez.
Ya bak nasılmış
Açacaksın arkadaşım asgari ücretle aldığı o ikiüç binlik teli araştıracaksın bu doğrumu diye
Neyse işin özü
Bu bir araba ise arabayı yıllarır sağa sola çarpan parça parça eden arabanın içindeki insanları birbirine düşman eden şöför şimdi kalkmış arabayı benim üstüme yapın diyor kapiş.
Sana kalmış
Yarın bir gün yerin dibine girmek istesende bazen geri dönüş çok zordur.
Neyse şimdi biraz kötülüğümüzün nerelre ulaşacağını görelim
Ha birkaç şey daha eğer istenilen gibi olmazsa yani büyük efendilerimizin istediği gibi olmazsa işler ipini ellerinde tuttukları terörü salıverecekler.
Onlar için ölü sayısı değil ölü sayısının doğuracağı sonuçlar ortada zira gördük göreceğiz.
Elbette güneşli günler gelecektir ama
Hani şu babasız kalmayan ama karne ile ekmek aldık biz diye yedi yirmidört İsmet İnönüye laf atan zerzavatlar varya onların içindeki savaşma arzusunun azalması gerek zira öyleleri var ki. Keşke İstiklal savaşını Yunanistan kazansa idi diyorlar.
Çünkü niye bildin mi
Düşün bence
Avrrupada 50-60 milyon insan ölmüşken 4 yıl içinde sen karne ile ekmek almışsın iyi ki ?
Kötülüğünüze değil iyiliğinize sarılıp uyuyun kötülük emreden şeytandan dır Allahtan değil.
YORUMLAR
Merak etme bir kaç yıla kadar bizimde bir kavgam kitabımız olacaktır. slogan belli ,el işareti belli,durmak yok yola devam.Ezilin pis demokrat böcekler. Yaşasın dikta cumhuriyeti... Şimdi öyle istiyorum ki vilayetlere ayrılmayı. İzmir tek başına vilayet olsun..... Midem bulanıyor bu gece bu memleketten ...
Sevgilerimle....