KEŞKE
KEŞKE
Zamanın âlimlerinden birine ;
- Ruhun sükûtu nedir? diye sormuşlar.
- Geçmiş ve gelecekle meşgul olmayı bırakmaktır .demiş. ne güzel demiş...
Der demez dilimize dolanıyor keşkeler...
Her keşkenin geçmişe ait olduğunu bilmiyoruz sanki...şu satırları yazarken bile dilimi ve yüreğimi kopartamıyorum keşke lerden..
En belirgin keşkem;
-Keşke birini kaybetmeden ona olan tüm sevgimi haykirabilseydim..hiç ders almıyoruz hiç ..ne okuduklarimizdan ne de yaşadıklarımizdan..
Daha bir kaç satır önce ne diyorduk şimdi ne?
Ne çabuk ta keşke der olduk..
-Keşke böyle yapmasaydım...
-Keşke şöyle demeseydim...
- Keşke daha çok sevseydim...
- Keşke gitme deseydim....
Keşke son bir kez daha sarılabilseydim.... Keşke... keşke...bitip tükenmek bilmeyen keşke ler..
Oysa sen sana sunulanı yaşarsın gücün yettiğince..gücün yetmediği yerde sadece seyredersin...
Söyleyin şimdi bana, ölüme seyirci kalmayan var mı?
Ya; nefesini nasibinden öteye taşıyabilen var mı?
Her ne olursa olsun dünya ve içindekiler Allah ’ ın dizginlerinin yonündeyiz istesek de istemesek de.
Ölçüp tartın bakalım ne kadar yakışıyor " Keşke " demek bir müslumana...
Keşkeler tukensin artık dilimizden...pnlar geçmişe ait...ders alabilirsek ne mutlu..
Ruhunuzu sessize alın...keşkeleri hayatınızdan çıkarın...olan oldu, giden gitti, biten bitti...
Nasipden öteye yol yok..her şey olduğu kadar, olmadığı kader...ülkü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.