- 972 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kaç Adet Çikolata Kaç Kalori?
İnsana mutluluk verdiği bilinen çikolatanın vücuttaki mutluluk verici etkisinin yanı sıra aşırı tüketimi kiloya dönüşür. Kalorisi şeker ve yağdan gelen çikolata, kilo kontrolü sağlamak isteyen için tüketilmesi uygun değildir. Çikolatanın kanın pıhtılaşmasını ve bağırsak kanserini önleyen bir antioksidan etkisine sahip olduğu tespit edilmiştir. Haftada bir ya da iki kere meyve yerine çikolata sizi hastalıklardan koruyabiliyor. Çikolatanın aşırı tüketimi kadınlarda kemik erimesine yol açtığı yine bilimsel açıklamalar sonrasında ortaya çıkmıştır. Bu nedenle meyve yerine tüketeceğiniz çikolata yaratığı enerjiyi yakmanız gerektiğini de unutmayın.
Bihter Çikolata Kaç Kalori
100 gr. bitter çikolata 479 kaloridir Kalorisi ve şeker içeriği yüksek bir tatlı olan Bihter çikolatayı diyet yapanlar dikkatli tüketmelidir. 1 ara öğününde ki meyve yerine 50 gram Bihter çikolata yiyebilirsiniz.
Sütlü çikolata kaç kalori
Besin değeri kadar kalori değeri de yüksek olan sütlü çikolata 100 gr. 537 kaloridir.
Kilo Kontrolü İçin Günde Kaç Kalori Çikolata Tüketilmelidir.
Diye yapıyor yada verdiğiniz kiloları geri almamak için kilo kontrolü yapıyorsanız Akşam saat 17’den önce 1 porsiyon meyve yerine günde 2 öğün yani 20 gr Bihter çikolatayı tüketerek hem kilonuzu koruyabilirsiniz. Çeşidine göre lezzeti ve kalori miktarı farklılık gösteren çikolatalar kadınların diyet yaparken bırakmakta zorlandığı tek tatlıdır