- 638 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU NE ANLAMSIZ HAYAT
Yazımıza Recep İvedik tiplemesinin argo cümleleriyle başlamamızın sebebi Recep İvedik gibi biraz suya sabuna dokunacak olmamız ve Recep in tavuğunun kuş olmadığını ve olsa da her kuşun etinin yenmeyeceğini söylemektir.Zaten deveden de kuş olmaz değil mi?
Ülkede adına ergenekon dediğimiz ve içinden daha nelerin çıkacağını bir çoklarımızın bildiği ama söyleyemediği sihirli bir kutu pardon koli rüzgarı esmektedir.Ucu öyle yerlere gitmektedir ki ’bu ne biçim bir ilişkiler ağı ?’ diye sormak mecburdur. İçinde istihbaratçılar,emekli ve muvazzaf askerler,siyasetçiler ve çok farklı kesimlerden kişiler vardır.
Şimdi sormak istediğimiz soruları soralım ve cevaplarını bulabilirsek bulalım. Aşk olsun cevapları bilebilene.
Doğu Perinçek AKP yi ABD ci olmakla suçlayıp satılık olduğunu her ortamda dile getirirken kendisinin apo ile resim çektirip ABD tarafından kurulan ergenekon da üst düzey görevde olması çelişkimidir ? Yoksa Recep bey in dediği gibi boktan bir yaşam tarzımıdır ?
Hilton oteli meselesinde istediğini alamayan Aydın Doğan ve saz arkadaşları olan medya grubunun çok belli bir şekilde hükümete yüklenmesi basın özgürlüğümüdür ? Yoksa ahlaksız bir çıkar savaşımıdır ? Bu ülkede Aydın bey in her istediğini yapmaya mecburmudur iktidarlar ? Ve Erbakan Aydın bey in hangi istediğini vermediği için medya lincine tutulmuştur? RTÜK başkanı frekans kotası dolduğu halde frekans isteyen Doğan grubunu reddettiği için deniz feneri yolsuzluğuyla birlikte anılmaya başlanmış bildiğiniz üzere? Peki bu ülke insanının yıllarca adam bilip güvendiği Uğur Dündar Aydın bey in yeni tetikçisimidir ? Yılların namuslu gazetecisi SANDIĞINIZ Uğur Dündar a yakışmış mıdır tetikçilik? Gerçi Uğur bey Çiller lerin yalı yolsuzluklarının da üstüne gitmişti uzun bir süre ama birdenbire işin peşini bırakmıştı. Biz o zamanlar Uğur Dündar ın kaç liraya o işin peşini bıraktığını tartışıyorduk. Yurdumun temiz insanı ise tavuk reklamında bile oynayan Uğur bey i hala vatansever bilir ya ne diyelim. Başbakan işin peşini bırakmamalı.
O zaman sivri bir soru daha soralım değil mi? Ergenekon meselesinde suçluları savunma moduna geçen Emin Çölaşan,Uğur Dündar, Halka ve olaylara tercüman gazetesi, sözcü gazetesi ve dahası NTV sakın Aydın Doğan dan besleniyor olmasın? Uğur bey zaten tetikçi o belli. Ya sözcü gazetesi ? NTV ? Ya Deniz BAYKAL ?
Deniz Baykal ergenekon u neden savunduğunu açıklayamadı ama deniz feneri meselesinde RTÜK başkanını savunan Başbakan ı telaşlanmakla suçluyor komediye bakın. İşte tam bu araya Recep in tavuğu pislese yeridir.Yahu Deniz bey sizin hala Tuncay Özkan a vediğiniz milyonların akıbeti belli değil iken, tandoğan mitiglerinde desteklediğiniz kişiler ergenekoncu çıkmışken bu kadar pişkin olmanızı takdir etmek gerekir.Gerçi kendi gazetesini bombalayan ilhan Selçuk larla kankasınız çok görmemek gerekir değil mi?
Bize göre önümüzde neler olacak söyleyelim kısaca.Hükümeti gözden çıkaran ABD ve saz arkadaşları pkk yı desteklemeye devam edecek.Ergenekon can çekişip siyasi ya da farklı cinayetler peşinde olacak.Medya yani Doğan grubu hükümete çok yüklenecek.İlker Başbuğ u gaza getirmeye çalışılacak.O bazen gaza gelecek bazen metin olacak.Vesselam önümüz karanlıkla aydınlığın bir arada olduğu bir dönem.
Daha yazılacak öyle çok şeyler var ama siz bu yazılanları biraz sindirin.Ve geleceğimize taş koyan belli medya gruplarını desteklemeye devam edin.Onlar da çocuklarımızın geleceğiyle oynamaya devam etsin.Bu ne anlamsız hayat? Bu ne boktan yaşam tarzı? Evet deveden kuş olmaz ve her kuşun eti yenmez.Ve Başbakan kuş değil. Selamlar.( Kimi yazmaya kalkışsak ucu Ergenekon ve ABD ye uzanıyor. Bizde şaşırdık Allah şaşırtmasın)
Tunar ÇALIŞKAN / araştırmacı yazar
YORUMLAR
Yazılarınızın araştırmacılığınızın etkisiyle büyük bir şanslılığı var,Ve anladığım kadarıyla sivri bir kaleme sahipsiniz,yinede ülkemizde aslında aydınlıklar altında durup karanlıklara gömülmeyen çalışan olaylara az da olsa değindiğiniz için teşekkürlerimi bir borç bilirim,kaleminiz daim olsun.Sevgiyle kalın