- 322 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhum Ruhunu Çok Sevdi 9
Ben Yine Sensiz Hayallere Dalacağım
Artık gelmeyeceğini kabullendim beni sevmediğini de,yine de hayaller kuruyorum sen ve ben üzerine.
Kalbim ne güzel atıyor bir bilsen, yanımda olmayı isterdin bir görsen.İki kişilik nefes alıyorum ben artık.Yemek yerken sen ,yürürken .Hayalin hep benimle sevdiceğim sanki hiç gitmemiş gibisin sen.
Bir resmin var sen bilmeden aldığım ve sen diye hasretle baktığım.Sen gibi sarılamıyor bana ama sıcaklığın nasıl olsa hep aklım da.Hani bir gün otobüste boynuna gömdüğüm yüzüm ,hala orada kalmış gibi çekiyorum içime seni.
Bana ne söylediğin kötü sözler ne de benden nefret edişin hiç önemli değil artık sevdiceğim.Ben seni hep güzelliklerinle hatırlayıp öyle seveceğim.Sevdamın adı sen , manası gözlerin ve bana nasihat eden sözlerin kalacak hep aklım da .Bir de söylemeye korktuğun seni seviyorum demeni hayal edeceğim sevdiceğim.
Sen şimdi çok uzaklar da bensiz ,bel kide böyle daha dingin ,mutluve huzurlusundur.
Bu sevda bana emanet korkmam sen olmasan da seni sevmekten.Zaten karşılık beklenen sevgiden , bir çıkar gözeten sevgiliden ne hayır gelir ki.Sevda böyle güzel sevdiceğim yürekten akan volkanın denizde soğuması gibi.
Hasret güneşin den sonra güzel serin bir ormana varış gibi.
Hiç unutmamak için senle olduğum her yeri seviyorum .Birlikte olduğumuz her anı tekrar tekrar yaşıyorum.Ellerin hala ellerim de sımsıcacık.İlk beni öptüğün yer de hala utanmış yanaklarım kızarır.
Hala sanki senle karşılaşacakmışım gibi heyecanlanırım oralara gidince .Beklerim yine saatlerce sen gelmesen de, ben belki bir gün umuduyla hatırlarım seni özlemle.
Yüreğin burkulursa bil ki seni çok özledim .Gözlerin dalarsa bil ki uzaklardan sana bakıyorum.
Bir gün beni özlersen ,elini kalbine koy .Ben ilk günkü gibi hep orada olacağım sevdiceğim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.