- 588 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Değerli Yekta hocam. Birkaç kez bu sayfalarda paylaştığım ve geçmişte yaşadığım bir anekdotu yeniden paylaşmak istiyorum. Ülkenin önemli bir kurumundan ve önemli makam ve mevkisinden emekli tanıdığım bir şahısla ülkenin genel siyasi durumu ile ilgili konuşuyorduk. Konu bir şekilde inşaatı süren 3. hava limanına geldi. Şahsın bu konudaki fikri şuydu; Almanya ne kadar mesafede ki, eğer çok yoğunluk varsa frakfurt hava alanını kullansınlar yazık değil mi o kadar masrafa diyen ve 3. hava alanına karşı çıkan insanı zihniyetini tanıdım. Şaka gibi ama gerçek.Yani şunu demek istiyorum bu ülkeye milyarlarca dolar gelir getirecek yatırımlara bilerek ya da bilmeyerek, komplekslerinden midir öz güven eksikliğinden midir nedir, bilemiyorum ama maalesef karşı çıkan böyle bir zihniyet var. Ya da başka bir ifadeyle basiretsiz siyasetçiler yüzünden öyle bir haçlı zihniyeti oluşturulmuş. Zaten o zihniyetler yüzünden bu ülke yetmiş sent'e muhtaç duruma düşürülmüştü. Dolayısıyla bu ülkedeki her gelişimden dış güçler çok rahatsız bu kesin, onlar halen eskisi gibi basiretsiz politikacıları özlüyorlar. Bu bağlamda çok anlamlı bir çizim harika bir karikatür olmuş kaleminize elinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Operasyondan sonra, o tip vaat edilen yeteneklere sahip olduğunu görmüş, çok sevinmiş ama 3.havaalanını da savunduğunu farketmiş olsun...
İnanır mısın, sırf 3.havaalanını eskisi gibi reddetmek üzere kazandığı yeteneklerden de vazgeçmek pahasına, çipi aldırmak için masaya tekrar yatmaya koşa koşa gider...:)))
Haçlılar işte bu kadar başarılı olmuşlardır bu memlekette...:)))
"Velev ki ibneyiz!" diyeni demiyorum bile...:)))
Selam ve saygılarımla.
Yekta Attila
İlgin ve yorumunla onur duydum...