ŞU BARBARLIK MESELESİ
Adı bende saklı, herkesçe malum çok değerli büyüğüm ile Msn yoluyla yazışmalarımızı sizlerle paylaşmak istedim.
Noktasına virgülüne dokunmuş olabilirim. Fakat içerik aynen vakidir.
Yahoo gruplarında başlayan tanışıklığımızı Msn`e taşıyarak aylarca selamlaşıyor, kendi aramızda dünyanın ve özellikle ülkemizin içine düştüğü çıkmazları konuşuyoruz. Sıradan bir dostluğumuzun paylaşımları inanın bana hedef büyüten, gerçekleri örtmeyen tarzda samimi bir yazışma olduğu içindir ki özellikle siz değerli arkadaşlar ile paylaşmak istedim. Hayatın her badiresini yaşamış ve peşine düştüğümüz mefkureyi hayatının her aşamasında ispatlamış tanıdık bir sima, sevgili ağabeyim." İsminizi yazmama müsade edin " dedimsede, aramızdaki samimiyetin verdigi bir espri ile " ikinci bir emre kadar yazma " komutunu aldım.Dedik ya çok tanıdık biri. Hepinizin tanıdığı bir isim.
Hem de adam gibi adam. Msn yoluyla yazışmalarımızı aynen veriyorum. Herşey den önce görüş ve düşüncelerine itimat ettiğim değerli bir şahsiyet ve eski bir siyasetçi büyüğümdür.
Alelade bir msn sohbeti olan yazışmalarımızda ki konuları sizlere sunuyorum. Buyurun.
Dinazorus: Selam Kaan
Dinazorus: Hu huuuuu
Dinazorus: Anlaşılan yoksun. Bak fazla kalmayacağım ona göre.
K.K : Ve Aleykum Selam xxxxxxx abiciğim.
K.K : Kusura bakma inan yeni gördüm. Başında değildim bilgisayarın.
Dinazorus: Nasılsın delifişek?
K.K : Hamd olsun. Ötüken çeliği gibiyim :)
Dinazorus: Hay Maşallah :)
K.K : Siz nasılsınız?
Dinazorus: Kür-şat`ın surlar deviren bileği gibiyim.
K.K : :) Bak bu daha güzeldi. İnan! :)
Dinazorus: Bak sen Ötüken deyince aklıma bizlere barbar diyenler geldi.
K.K : Beyni irin tutmuş Avrupalının yakıştırması abi.
Dinazorus: Yahu elbetde öyle.
Dinazorus: Dinle! ne anlatacağım.
Dinazorus: Bizim Osmanlının dinlere ve kültürlere gösterdiği saygıyı, bugün medeniyetini sözüm ona kurmuş olan canavar batı kuramadığı için, senin içindeki hainler ile uzun yıllar önce yola çıktıkları sinsi bir planın adı bu.
Dinazorus: Yani oluşturmaya çalıştıkları kimlik bunalım zaafiyeti. Bir adıyla beş para etmez toplum imajı.
K.K : Çamur at izi kalsın
Dinazorus: Yiğidim, o çamur olmakdan çıktı xxx oldu artık xxx. Onun içinde yüzüyoruz.
K.K : İnan çok acı abi. Ağlanacak halimize gülüyormuyuz ne?
Dinazorus: Hitler, Mussolini, Stalin Türkmüydü aceba?
Bu gün ise Bush ?
Hele bir düşün.
Dinazorus: ABD kendi çıkarlarına göre Ortadoğuyu senelerdir şekillendiriyor.
Dinazorus: Kendi yarattığı canavar kendi canını yakınca da, adları, aman bunlar İslami Teröristler oluyor.
K.K : Biz Müslüman olduğumuz içinmi barbarız.?
Dinazorus: Yok be güzelim! Arab`da söylüyor bunu.
Dinazorus: Dinimiz kadar güzel bir din varmıdır? Avrupada asırlardır Hristiyanlık adına yapılan zulümleri unutmamak lazım.
Dinazorus: Onların ırkçılığının yanında bizimkisi saf bir bebek gibi kalır.
K.K : Dinin terörü zaten olmaz.
Dinazorus: Avrupada ırkçılık olgusu yeniden yeşermeye başladı. Barbarlığı git Avrupanın tarihine bak orada göreceksin.
Dinazorus: Niye? Çünkü Avrupa birliği olgusu, hristiyan birliği olgusundan öteye gidemez.
Dinazorus: Boşuna çırpınıyoruz. Senin Atillalar Alparslanlar geride kaldı.
Atatürkün ilkeleri bile zedelendi bu ülkede. Sen ne konuşuyorsun?
K.K : "Bush" denen adamın arkasında ki güç nedir ki, istediği gibi at oynatabiliyor?
Dinazorus: Bush ikizlerden birini alacak inşallah :)
K.K : İkizler? :)
Dinazorus: Bana bak! açtırtma kutuyu söyletme kötüyü.
Ona göre....:)
Dinazorus: O deyyuxxx arkasında yahudi çıkarları, kilise çığırtkanları ve Batının onmaz Müslüman Türk korkusu var.
Bak Osmanlı zamanında devletin bekası için kardeş katline izin verilirdi.
Dinazorus: Bu, devlet başa kuzgun leşe zihniyetidir. Avrupalı bunu anlamaz.
Dinazorus: Bak senin yaşadığın Kanada parlamentosu sözde Ermeni katliamını onadı.Fransa ve isviçrede keza öyle.
K.K : İnan hiç bir şey yapamıyoruz.
Dinazorus: Yapamazsın! Senin devletin bir şey yapamıyor.
20 yıllık maceran bile yok o ülkede. 50 yıllık mazimiz olan Avrupada ne yapabiliyoruz.?
Dinazorus: Mesele Milli politikadır. Türkiyede kendine güvenen, gücünü Milli reflexlerden alan bir lidere ihtiyaç vardır.
K.K : Avrupalının yakıştırdığı bütün bu yalanların müssebibi bizmiyiz diyorsun?
Dinazorus: Herhalde! İçimizdeki alçaklar.
K.K : Hakikaten biz Barbarmıyız?
Dinazorus: Olaya şöyle yaklaş. Üç kardeşsiniz.
Biriniz deli, biriniz veli, biriniz korkak. Hangisi olmak istersin?
K.K : Tabiki Veli. :))
Dinazorus: Hayır bilemedin. Biz Türkler deliliği seçmişiz.
Dinazorus: Düşünsene 100 yıl öncesinden 1000 yıl öncesinden bahsediyoruz. O çağlardaki yaşamı bir tasavvur et.Sen deli olmasaydın bunca kabarık şerefli bir tarihe sahip olabilirmiydin.?
Dinazorus: Her devrin yamyamları vardır. Yutarlar seni yok olursun. Fakat biz yamyamları yutmuşuz. Sözünü ettiğimiz bu Batı işde o yamyamlardı. Bakma bugünki teknolojik seviyelerine.
O ekonomik gücün ardında kan var, zulüm var, sömürü var. Ama senin adın Barbar.
K.K : Sevgili agabey. Nedendir bilinmez kendimizi hiç övmemişiz.
Dinazorus: Biz yaşamışız.Yaşatmışız.
K.K : Dinazorus ? ilginç bir isim almişsiniz :)
Dinazorus: Yiğidim! artık biz ihtiyarladık. :) O kadarda kaba değil ya. Çirkinmi duruyor?
K.K : Kesinlikle Hayır.
Dinazorus: Yeryüzünde en çok nefret edilen toplum olma sebebimiz sadece dini dir.Yani Kilise papazlarının sistemli bir şekilde yaydıkları propagandaların neticesidir.Savaş meydanlarında alt edemedikleri Milleti böylesi alçakca fitneler ile zayıflatmak istemişler.
K.K : Başardılar diyebilirmiyiz?
Dinazorus: Bir dönem gücü elinde bulundurduğun için,hiç önemsememişsin bu tür alçaklığı.Üstüne üstlük sistemde geliştirmeyince bir çok haklı olduğun konuda hüküm veremez hale düşmüşsün. Mesele o.
K.K : Biz At sırtında koştururken tarih yazmışız. Meydanlarda ezilenler ise,ezikliklerinden yalana başvurmuşlar. işde alçaklığın adı o.
Dinazorus: Pek tabi ki Fakat bir yönden hata etmişiz.
Çok yanılmışız koç! Çok.
Dinazorus: Eğer biz Barbar olsa idik, bir dönem elimize bakan Fars kültürünü yok ederdik.
Herşeyden önce İslamın sancağını taşımazdı bu Millet. Birçok azınlık teba ya zulm eder tarihden silerdi. Yok öyle bir şey. Çok sahih ve netiz.
K.K : Çok haklısınız!
Dinazorus: Yiğidim (?)
K.K : Efendim abi?
Dinazorus: Şimdi bu kadar sohbet yeter.Şu Ad-aware denen programı nasıl çalıştıracağım onu anlat hele.
K.K : Sana önceki verdiğim programı açda pc ne gireyim ben hallederim.
Dinazorus: He gurban öyle yapalım.
K.K : :)))
K.Kurultay