GİDİYORUM
Gidiyorum işte sonsuza dek hayatından. Senin bulamayacağın bir yere belki de sonsuzluğa.Biliyorum ki beni aramazsın bile, sevmezsin sen beni, istemezsin üstelik.Sen mutlu ol seni sadece ben üzüyorum, en büyük hatalıda benim öyle değil mi.?
Gidiyorum, çıkıyorum hayatından tıpkı senin istediğin gibi;sessiz,durgun,canımdan can koparak hiçe saydığın yaşanmışlıkları geride bırakarak, sen mutlu ol diye ,sen üzülme diye, beni unut diye GİDİYORUM.
Herşey buraya kadarmış sevgisiz yaşayamam daha fazla acı çekmiye dayanamıyorum hem mutsuz oluyorum, hem de mutsuz ediyorum. Farkındayım herşey bir hayaldi.Hep beni seveceğin günü beklemiştim ama olmadı işte, sevemedin.
Gidiyorum ama sana veda bile edemiyorum, boynuna sarılıp ağlayamıyorum ,gözyaşlarımı akıtamıyorum, gözlerine bakarak son defa.
Sen beni hiç sevmedin ki;Hep dışarda kalan, ağlayan, kimsesiz bıraktın beni.Sevmeyi de hiç denemedin içinden gelerek.Şimdi mutlu ol ben yokum artık hayatında.Tam da istediğin, arzuladığın gibi hesapsız kitapsız çıkıyorum hayatından.
Sus.! Kimse duymasın gittiğimi, kimse bilmesin, sevgiye hasret kaldığımı, sonra üzerler seni.
Canımın yarısı,ömrümün ikinci baharı,kalp atışım. Bu hayatı yaşamak artık bir ızdıraba, çekilmez işkenceye döndü benim için.Sana ulaşamamak,derin mavi gözlerine bakamamak, en önemlisi sana bir veda bile edememek.
Her gün sessiz sessiz ağlamaktan, kaderimin değil senin yaşattığın acılardan kaçıyorum.. Gücüm yettiği yere kadar kaçacağım, gidiyorum bu şehirden zaten ağlamazsın biliyorum, ve biliyorum ki ben değersiz biriyim, anladım ki sevgiye layık değilim.. Ama bütün kalbimle sevdim seni sen bilmesen de.
Toprak nasıl suya hasretse bende sana hasretim, yanımdasın ama sana hasretim. Kaçıyorum uzaklara sana olan sevgimi kalbime gömüyorum ne kadar özlesem de, kaçmalıyım.Sen mutlu ol diye..
Beni hiç anlamadın, ne olurdu sanki biraz sevsenHep hakaret, hep nefret.Sürekli kinini yüzüme kustun.Sevseydin,biraz anlasaydın beni ne olurdu sanki. Elim kolum bağlıydı, bir sarılışın bir ömür yeterdi bana, belki o zaman böyle olmazdı. Kendimi düşündüğüm için değil seni düşündüğüm için gidiyorum.
Ben olmazsam daha mutlu olursunuz. Ben fazla geliyorum sana sevgimle ve sonsuz aşkımla.
Mutlu olun ben uzaktan bakarım, gölge düşürmem mutluluğunuza merak etme,ihanetin acısıyla sevginin yanmışlığıyla baş başa kalarak" GİDİYORUM ".!
ASLI BURCU DENİZ / HAZALIM
31/07/2015
YORUMLAR
Hazalım
Dikkatiniz ve ikazınız için teşekkür ediyorum