- 1213 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
HAYDİ KIŞA VEDA
HAYDİ KIŞA VEDA
Bak can ,kuşlar öter çiçek açar.
Bahar renklerini salar ...
Sen neylersin söyle..?
Sevda kabuklarını atar.
Kalp tatlı tatlı atar.
İşte ondan neylersen güzel eyle,
Sadece sevgiyi belle.!
selam ver bahara ,tüm ruhunla dokun hayata ne güzel yaşıyorsun,nefes alabiliyorsun,beni okuyabiliyorsun.!
İçinde kim bilir ne vedalar var, yalnızlıklar,acılar, hayaller VAR.!
Belkide bu kış tüketti seni ,çok şeyler aldı, seni özlemlere gebe kıldı kim bilir..
Çok hastalandın, çok yaralandın ,düşündüklerin şekil değiştirdi, hayallerinin yönü değişti.
Ama hayat da öyle değil mi dostum.?
Hep bir değişime gebe değil miyiz, hep bir dönüşüm geçirmiyor muyuz.?
Etrafımızdaki renkler değişiyor, kimi zaman yeni dostlar tanıyoruz, gittiğimiz mekanlar bile değişiyor.
Tek değişmeyen aldığımız nefes , işte onunda değerini bilmek gerekiyor.
Baharı gördüğümüz zaman kışı ve yaşadığımız tüm olumsuzlukları boşamasını bilmeliyiz.!
İŞTE ONDAN HAYDİ KIŞA VEDA.
Negatifleri tüm eksileri atalım, pozitife en çokta sevgiye koşalım.!
Şu aldığımız nefes bile bir daha bize dönmeyecekse ,iyi olalım, nefsimizi sevgiyle terbiye edelim.
İyi olacak, iyi olur inşallah diyelim,kaybetmeyiz, kazanmaya en güzel ve en sağlam adımı atmış oluruz.
İnadına selam verip inadına gülümseyelim, hatta gülümsetelim.
Belkide şu yaklaşan bahar son baharımızdır .
İşte ondan ,onu bile dolu dolu yaşamayı kaçırmayalım.!
İnsana insan gibi davranmak bizim işimiz, Yaradandan ötürü yaratılanı sevmekte bizim işimiz.!
Ne oldu ne bittiğinin davası boş ,biz artık nasıl yaşayacağız kendimize ,çevremize hatta yaşadığımız ile,ilçeye neler katabiliriz.
Olduğumuz yeri ne kadar güzelleştiririz ona bakalım.!
İşte ondan bir selamı ve gülümsemeyi eksik etmeyelim hayata.!
Sevmelerin en güzelini biz yaşayalım.!
Unutmayalım sevgi var eder nefret yok eder.
işte ondan kışa veda.!
Hatice Nilüfer Dirilen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.