- 1216 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HASRETİM
Karşılıksız aşk nedir? -Diyelim ki sen balık ol. Çok yaramaz bir balık ol ama. Bir gün canın sıkılsın ve suyun yüzeyine çok yaklaş. O kadar çok yaklaş ki elle tutulabilecek kadar bulutları seçebilecek kadar. Sonra bir buluta aşık ol. Öyleaniden saçma sapan. Seni görecek hatta halini beğenmeyecek diye hemen suyun en dibine kaç. Havalar yağmurluymuş o sıra. Her gün gör o bulutu. Yağmur damlalarını yakalamaya çalış ondan sana gelen birer hediyeymiş gibi. Diğer bulutlardan ve şimşeklerden kıskan onu. En çok şimşeklerden. O da seni seviyordur belki. Yoksa bu kadar yağmur yağamazdı. O kadar çok yağamaz ki. Bir gün yüzeye çıkarken sıcak bassın yüzgeçlerini. Sankimesela heyecandan mesela onu göreceksin diye bastı. Bir de bak ki o gitmiş. Güneş gelmiş. Güneş ne ki? O kötü bir şey. Güneş kötü bir şey olmasa bulut gitmezdi. Bu sefer sen yağmur yağdır bütün denize. Bir daha göremeyeceğin için değil. Çünkü sevse o ufacık beyaz bulut kalırdı orada. Uğraşırdı denize inebilmek için. Sis olurdu siz olurdunuz.
Sen renkli saç uçları istiyorsun ama kendi yıpranmış gibi görünen doğal saçlarının farkında değilsin. Koyu göz rengini sevmiyorsun , ama mavi gözle gören birinden daha iyi şeyler görüyorsun belki ? Yeni model telefonlara özeniyorsun belki ama üstüne birsürü çıkartma yapıştırdığın şirin telefonunun farkında değilsin. Kilonu sevmiyorsun belki, ama fikirlerin zayıf birinden daha güzel inan bana. Birsürü tişörtüm olsun renkli diyorsun , ceketlerim olsun diyorsun ama annenin ördüğü o yeleğin farkında değilsin. Sen kimseye özenmemelisin , kimse sen değil. Bir bak etrafına , seninle aynı fikire sahip biri var mı ? Yok. Çünkü sen o birsürü eşyadan , saçtan, dış görünüşten daha güzelsin. Sen güzelsin, sen kendinsin , sen birtanesin. Aynaya geçip baktığında kendinle gurur duymalısın. Mesela bu yazıyı okuduğun için mutlu ol gülümse istiyorum, belki kimse sevmeyebilir seni , senin güzel olduğuna inanıyorum bunu okuyan kişi , seni seviyorum.
Hava soğuk. Tak kulaklıkları. Dışarı çık. Üşü. Yürü. Daha çok üşü. Daha çok yürü. Üşüdükçe yürü. Yürüdükçe, düşün. Olmak istediğin kişiyi düşün. Olduğun kişiyi düşün. Sahip olduklarını düşün. Senin olmayanları düşün. Sevdiklerini, sevmediklerini düşün. Kazandıklarını, kaybettiklerini düşün. Söylediğin, söylenen yalanları düşün. Seni terk edenleri, terk ettiklerini düşün. Artık hayalini kurmadığın o hayatı düşün. Ne kadar kolay vazgeçtiğini düşün. Bir daha kimseyi sevemeyeceğini düşün. Saatlerce düşün ama hiçbir şey düşünmediğini fark et. Eve dön. Aynaya bak. Gözlerin kızarmış. Demek ki ağlamak istemişsin farkında olmadan. Ne zaman ağlamak istesen, gözlerin kızarır çünkü. Aç sıcak suyu, gir altına. Soğuktan donan vücudun sıcak suyun altında uyuşsun. Kemiklerin sızlasın. Acıya aldırma. Düşün. Yeniden düşün. Ardından el salladığın otobüsleri düşün. İnsanları düşün. İhanetleri düşün. Bir zamanlar hayallerin olduğunu düşün. Bir zamanlar mutlu olduğunu düşün. Mutluluğun nasıl bir his olduğunu unuttuğunu düşün. O kadini dusun. O kadina artık asla sarılamayacağını düşün. Şimdi çık sıcak suyun altından. Çık ve yaşa. Ve yaşadığın bu şeye ‘hayat’ de. Hep aynı şarkı çalsın kulaklarında. Hep aynı yerden yansın canın. Ama sen yine de hep, ‘hayat’ de. Çünkü hayat, güzel rüyalarından haricinde kalan acımtrak zaman dilimi. Çünkü hayat, hayat işte.
Bir odalı ev yeter bana. Seninde içinde olduğun hayallerimle, varlığınla yeterince geniş bi dünyam var zaten benim. Bi ocağımız olsun yeter, akşam işten geldğinde seni doyurabilmem, sana yemekler yapabilmem için. Gece olunca birlikte uyuyalım, birlikte uyanalım sabaha. Sonra bakıp birbirimize ’günaydın sevgilim’ diyebilelim aynı aşkla .. Kahvaltı hazırlıym sonrasında, sarılıp öptükten sonra doyasıya, işe yolcu ediyim. Ben sana yine şiirler yazıym .. Bir kızımız olsun seninle, birde erkek çocuğumuz. Birlikte parka götürelim, derslerine yardım edelim. Haftasonları ellerinden tutup gezdirelim. Sen kapıyı çal, ben sana ’hoşgeldin’ diym. Hayatıma girdiğin gibi gel evimizede. Aynı heycanla, aynı telaşla, hep aynı aşkla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.