- 953 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ANNEM İÇİN
ANNEM İÇİN
Saçları,yüzü,kalbi güzel kadın,elleri sıcak,gözleri parlak annem bütün ruhumla selam olsun sana.!
Sana ve tüm annelere selam olsun,tüm güzellikler tüm umutlar sizleri sarmalasın.
Biliyor musun seninle doğmuşum ya ,her şeyde varsın,attığım adımlarımda,düşüncelerimde,hayallerimde hep sen varsın.
Sen yanımda olmasan bile sen varmışsın gibi çekiniyorum hata yapmaktan,kızmaktan,kendimi ya da bir başkasını üzmekten çekiniyorum anne..!
Ama olmuyor mu oluyor, mutlaka yapma dediklerini yapıyorum, ama sen öyle çok varsın ki bende,ilk istasyonda tüm yanlışları boşuyorum anne.!
Acaba diyorum tüm anneler böyle senin kadar son damlasına kadar savaşçımı,gözü karamı anne.?
Ama biliyorum analar başka ağlar başka severmiş anne.!
Onlar hem Ferhat hem Mecnun yeri geldiğinde hem dağları hemde çölleri geçermiş anne.!
Ama biz evlatlar öylemi ,ne Leyla ne şirin oluruz anne.!
Biz kaç yaşımızda olursak olalım analarının kuzusu evlatlarız.!
Eğrisiyle doğrusuyla,hüznüyle sevinçleriyle,siyahı ve beyazıyla.
Sadece evladız annem.!
Seni çok seven seninle var olmuş evladından sevgiler sana.!
İyi ki doğdun nur yüzlü annem.!
Hatice Nilüfer Dirilen
YORUMLAR
Emin olun tüm anneler b'öyle. Eşsiz..
Ne mutlu ki ona sizin gibi vefakar bir evladı var.
Kutlu olsun doğum günü annenizin .
Sevgilerimle.