- 956 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oyun Yok
Hepsi oyun, hepsi senaryo öyle mi?
ABD, İngiltere, Fransa, Almanya, İtalya, Hollanda, Danimarka, İsveç, Norveç...
Terör bahane İşgal şahane..
CIA Fetö’yü, 30 Senedir Türkiye’ye yerleştiren, darbe yaptıran, koruyup saklayan, Pyd, Pkk’ya silah ve Asker desteği sağlayan Amerika..
Gezi olaylarını organize eden, 40 yıldır Pkk’yı barındırıp, koruyan Almanya..
Türk Siyasetçilere yasak getirip, Pkk’yı Polisiyle koruyan Hollanda ve diğerleri..
İşid’i Orta Doğuya sürüp İşgale zemin hazırlayan ABD ve AB ülkeleri, hiç birinin gerçek bir Türk ve Müslüman dostu olduğunu kimse iddia edemez.
Sizce bunların Orta Doğudaki varlık nedeni terör mü?
"Orta Doğudaki savaş bir oyun bir senaryo"
"15 Temmuz bir senaryo"
"Almanya, Hollanda... Pkk’nın Hayır kampanyası bir oyun, bir senaryo" diyenler!
Batının bize Düşmanlığı damı bir oyun?
Osmanlıyı aralarında paylaştıkları damı bir oyun?
Yoksa bu, geçmişte düşmanlığını ispatlamış, şimdide maskesi düştüğünden yüzlerini gizleme gereği görmeyen ülkelerin, Terörü bahane ederek Müslüman devletlerin göbeğine uçağını, tankını, gemisini, Askerini yığıyor olmasında bir beis görmüyor musunuz?
Onlarında mı niyeti Türkiyelileşmek sanıyorsunuz?
Eğer bunları bir oyun sanıyorsanız, bu oyun bittiğinde her şey için çok geç olacak haberiniz olsun.
Haberiniz olsun
Oyun yok! İmtihan var!
Uyanın!
Bütün gelişmeleri oyun zannedenlerin anlamadığı bir gerçek, bütün gerçekleri inkar etmelerine neden oluyor gibi...
Rahmân ve Rahîm (olan) Allah’ın adıyla
Biz yeri, göğü ve arasındakileri oyun olsun diye yaratmadık.
Bilakis biz, hakkı bâtılın tepesine bindiririz de o, bâtılın işini bitirir. Bir de bakarsınız ki, bâtıl yok olup gitmiştir. (Allah’a) yakıştırdığınız sıfatlardan dolayı yazıklar olsun size!
ENBİYA Suresi :16.18.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.