- 1317 Okunma
- 5 Yorum
- 3 Beğeni
KANSER Mİ DEDİN ...
Evet dedim.Hemde bilmem kaçıncı kanserle aşk yaşarken.Hadi ben seni sevmedim de sen beni neden bu denli çok sevdin be kanser.Her gelişinde sonu bilinmedik bir savaşa davet ettin beni.Seninle dans ederken beni mutlumu sandın ne!
Vaz geç bana sevdandan seni sevmiyorum benden çaldığın anlarda acılar hüzünler verdin hep.Sanırmısın sevildiğini ikide bir bana misafirliğe gelir hayatımın akışını alt üst eder ve gidersin.Belkide şanşlıyım ne dersin seni her defasında yolcu ettiğim için.Şikayet etmemeliyim değilmi?Ama ben bıktım senden biliyormusun.Vereceğin acılardan benden aldıklarından bıktım.
............................................................................EMA
YORUMLAR
Hayatın içeriğinde bir çok nedenlere bağlı yada nedensiz Rabbimin yazısı insanoğlunu bilinmedik yerlere sürüklüyor hayatla , sağlıkla duygularla İyiliklerle , kötülüklerle yakınımızdaki yada uzağımızdaki insanlarla hep mücadele halindeyiz .Herkesin kendine özel bir duruşu vardır yaşamda.Kimi zayıf kimi güçlüdür.Yada öyle görünmek zorundadır yenik düşmemek için.Düşmanıma bile beddua etmem.Kimi nerde nasıl ne bulacak yada hangi darbe vuracak bilinmezken Nerde varsa şifa bekliyen vede yaşanmışlıklarla şerbetleşip hayata, sana yenilmiyeceğim deyip yüzünde tebessüm olan gülümseyenlere selam olsun.
Moral ve güç ... Tüm silahları kuşanmışsınız. Tebrik ederim sizi. Ancak bir isteğim olacak sizden. Mümkünse yaşadıklarınızı ,kanserle tanışma anından bu zamana kadar geçenleri bizimle paylaşır mısınız ? Neden ? Ben kanser üzerine araştırma yapan ve bunu Halk sağlığı kurumu adına yayınlayan bir görevliyim. Çok farklı acı anılar biriktirdim. Ancak hasta hakları sebebiyle böyle ortamlarda paylaşamıyorum. Yazılı izinlerini almak falan gerekiyor. Yani demek istediğim yaşananları ilk ağızdan okurlarsa farkındalık artar diye düşünüyorum. İnsanların kanser konusunda yeterince bilinçli ve hazır olmadıklarını görüyorum. ,Hem belki bu size de iyi gelir.
Benim başıma gelmez diye bir şey yok. Sırada ki belki de sen ben biz .....
Sürecinizin zorluğunu biliyorum . Dilerim ki uzun ve sağlıklı bir yaşamınız olur.
Sevgilerimle....
Sevgili can Ema öncelikle güçlü bir kadınsın
Hastalığınla bile dans ediyor, dalga geçiyorsun
Kazanan sen olacaksın sevgili ema
Dünyada örnekleri çoktur bu illeti alt eden
Tüm duamız seninle güzel yürek
Çok zorlukların üstesinden gelen cesur bir yüreksin
Hani sana bulaşmıştı biri oradan biliyorum
Tüm zorlukların üstesinden geleceğini biliyorum
Seni çok seviyorum
Allaha emanetsin diyorum
Güzel insan ,can yürek asil dost diyorum
Seni hep edebiyatta mutlu haberlerinle
özlemle bekliyorum
engin sevgi saygı dostluk selamlarımla
Ali Cemal AĞIRMAN
Sevgili Arkadaşım.
Böyle paylaşımlar gördüğümde ne diyeceğimi şaşırıyorum. Allah sabır ve kolaylık versin. Bunu ancak yaşayan bilir. Ama şu da var. Seni tanıyalı altı seneyi geçti. Altı senedir müthiş bir savaş verdin ve her seferinde zaferle çıkan sen oldun.
Evet hırpalandın, yoruldu, acılar da çektin ama her seferinde kazanan sen oldun.
Senden aynı dik duruşu bekliyorum her zaman olduğu gibi.
Bazı sevgililer maalesef oldukça yapışkan oluyorlar ama eminim eninde sonunda o da anlayacaktır sevilmediğini.
Seni seviyoruz. Lütfen mücadelende bir an bile olsun geri adım atma.
Selam ve sonsuz sevgilerimle.