SADECE SEN
BİR SENİ SEVDİM BEN..
EVET..!! SADECE SENİ SEVDİM BEN..
NE ÖNCESİ OLDU BU HİKAYENİN, NE SONU GELDİ..
YAZILMADI, OKUNMADI, YAŞANMADI,
ARDINDAN AĞLANMADI BİLE..
SADECE BİR ÜMİT,
BİR KURU ÜMİTTİ BEKLENEN, BİR ÖMÜR BOYU,
SADECE SEN.!
KENDİNİ KENDİ DÜŞÜNDEN KOVMAK, BİR YALNIZLIĞI GÜLÜMSEYEREK KARŞILAMAK VE O YALNIZLIKTA SENİNLE KAYBOLMAK... SENİ SEN YAPAN HAYATIMDA, SENİ SENLE YAŞAMAK SESSİZCE..SENSİZ KALDIĞIM HERGÜN ESEN RÜZGARIN SESİNİ DİNLEMEK..İNEN GECEYİ, YÜKSELEN YILDIZLARI, YAĞAN YAĞMURU İZLERKEN, SENİN YANIMDA OLDUĞUNU HİSSETMEKTİR..
HAYALİNİ, MAVİ GÖZLERİNİ YANIMDA TAŞIMAK, YANINDA VARLIĞIMI UNUTMAKTIR..KÜÇÜK BİR BEN İÇİNDE, KOCA BİR SENİ YAŞAMAKTIR YALNIZLIK.!! SENİ BENDE YAŞAMAK; KALBİMDE, İLŞKLERİMDE, RUHUMDA... AMA SADECE BENDE..!! YAŞARKENDE SEVGİNDEN ŞİKAYET ETMEMEK..
SENİ SENDE YAŞAMAK..! HERŞEYİNİ KABULLENİP, HERKESDEN SENİ SOYUTLAYIP İÇİME SIĞDIRMAKTIR YALNIZLIK..SANA / BANA / BİZ DİYEBİLMEKTİR YALNIZLIK..SENİNLE SAATLERCE KONUŞMAK; SEVGİMİZİ, İSYANIMIZI, DERTLERİMİZİ.. VE KONUŞURKEN Bİ / Zİ TANIMAKTIR YALNIZLIK..HER ŞARKIDA ARTAN SENSİZLİK SIZIMI, SENİNLE DİNDİRMEK SENLE SUS OLMAKTIR YALNIZLIK..ACI MELODİLERE SIRT DÖNÜP, SEDECE SENİN SESİNİN RENGİNİ DUYMAKTIR KULAKLARIMDA..
SEN / SİZ DÜNLERİ BIRAKIP, SEN / Lİ BU GÜNLERE BAKMAKTIR YALNIZLIK..ŞİMDİYİ YOK SAYMAK YARINLARA SENİN GÖZLERİNDEN, SENİN BÜYÜK KALBİNDEN BAKMAKTIR YALNIZLIK..YANINDAYKEN ÖKSÜZ HİSSETMEMEK, ÖZGÜRCE EL ELE DOLAŞMAK HER DELİLİĞİ SENLE YAPMAK, BAĞIRMAKTIR YALNIZLIK..BAKTIĞIM HER YÜZDE SENİ GÖRMEK, SENİN KOKUNU İÇİME ÇEKMEK VE SENİ YANIMDA HİSSETMEKTİR YALNIZLIK..
YALNIZLIK, SANA GELİRKEN ÖMRÜMÜ SENİN YANINDA NİHEYETE ERDİRMEKTİR..SÖYLEDİĞİN HER SÖZÜ AKLIMDA TUTMAK, SENİ BİR DAHA ASLA İNCİTMEMEKTİR YALNIZLIK..
ADINA AŞK KOYDUĞUM BİR BOŞLUĞA,
BEN KOCA BİR HAYAT SIĞDIRDIM.
HAYAT BANA EN ACIMASIZ YÜZÜNÜ,
SEVGİNİ İNKAR ETTİĞİM ZAMANLARDA GÖSTERDİ.
VE ŞİMDİ ASIL OLMAM GEREKEN YERDE,
KALBİNDEYİM...
VAZGEÇİLMEZ OLUŞUNUN SIRRI BU İŞTE.
SENİN OLMADIĞIN YERDE, NE OLDUĞUNU BİLİYORUM,
// SENİN OLMADIĞIN YERDE //
BEN OLMUYORUM..
ASLI BURCU DENİZ/HAZALIM
YORUMLAR
Ne tuhaf aslında değil mi arkadaşım ,bir insanın bir insana ömrünü bağlaması.
Oysaki zamanla bakıyorsunuz ki zaten hiç olmamış hayatınızda. Sadece siz değer verip sevmişsiniz. Bunu anladığınız anda da canı cehenneme aşkın diyebiliyorsunuz.
Karamsar bir yorum yazmak istemezdim ama anladım ki sizi sevene değer verecek onu yücelteceksiniz aşk diye. Ben bunu öğrendim yalancı, riyakar gönüllerden.
Yinede mutluluğunuz daim olsun canım..
Sevgilerimle
Dilek USTA tarafından 3/21/2017 12:41:22 PM zamanında düzenlenmiştir.