- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Islam kapitalizm ve liberalizmle uzlaşmayacaktır...
Batının batı değeri olarak dünyaya dayattığı ve İslam coğrafyası dışında kabul ettirdiği kapitalist ve liberal değerleri Müslümanlara kabul ettiremeyecektir... Çeşitli televizyon kanallarından 2013 kadar işbirlikçilerini desteklediğini söyleyen vahşi düzen sahipleri "gezi" hareketinde tetikçilerinin kendilerine ihanet ettiklerini söyleyip diktatör ilanediverdiler...
Oysa o güne kadar ülkelerinin kendi kahramanlarına bile reva görmedikleri en prestijli ödüllerini diktatör dedikleri kişiye vermişlerdi... Peki ne olduda böyle oldu... Ürünün son kullanma tarihi geldi... Batı medeniyetinin Türkiye’nin maden rezervi için bekleyecek bir dakikası bile yok... Rusya sahip olduğu devlet aklıyla kendini batıya yem etmeyeceğini gösterdi... Liberalizm ve kapitalizm Rusya’ya hizmet edecekse en büyük kapitalist ülke de Rusya olabilir... Türkiye kıvama getirilmişti güya islamı hristiyanlığın yan kolu haline getirmişler papazlara bile el öptürmüşlerdi... Daha ne olsun Hz. Muhammed sav. adı olmadan ezan bile okundu bazı Avrupa ülkelerinde... " Şart olan Allahın birliğiydi... Peygamber olmasa da olur..." devlet politikası olmuştu ki çatlar sesler çıkmaya başladı... İçeri attılar.. Yetmedi susturdular... Yetmedi peygamber ocağı diye orduya bile operasyon yaptılar... Unuttukları vahiyler onları helâk etti... "Allah düzenlerini boşa çıkardı" o kadar ki biri diğerine iblis diğeri öbürüne firavun diyor müritleri de bunun kardeş kavgası olduğunu söylüyordu... Neyse ki Halk böyle bir kardeşliği kabul etmeyeceğini gösterdi şeytan kendisinden bekleneni yaptı ve Halka musallat oldu... " Allah düzenlerini yine bozdu" peki kendisine firavun denilen gerçek bir tövbekar mı yoksa secdekar mı bunu bize zaman gösterecek... Atatürk Cumhuriyeti kurarken " hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir" derken Hakikatin milletin iradesinde tecelli edeceğini bildiği içindi... Hakimiyetin yalnız Allah’ta olabileceğini Atatürk’ün küfre girdiğini söyleyenlerin şimdilerdeki tövbekarlıklarını yine zaman gösterecek... Ama Hakikat zamanla değişmeyecek...
İslamın düsturu Hakkı yüceltmektir... Bugünlerde o Hakikat "komşusu açken tok yatan bizden değildir" " müslümanlar birbirinin kardeşidir" dusturunun hatırlanması gereken hakikat olduğudur... Dünyada açlıktan ve susuzluktan kardeşlerimiz ölüyorsa devletleri yönetenler milleti açlık sınırının altında yaşatıp bir takım insanları gemicik sahibi yapıyorsa Allah onlarında düzenini boşa çıkarır... Batı ektiğini biçiyor... Soykırımlarla bir kaç yüzyıl insanlığa musallat oldular... İkinci aydınlanma çağı ve artık insanlar Hakikate eskisinden daha kolay erişiyor... Kimse öksüz kemikleri derisine yapışmış açlık ve sussuzluktan ölmekte olan bir çocuğun hiç bir şeyi yok diye düşünmesin... O çocuk bütün insanlığın vicdanıdır... Ve dünya batılı bir bileşim firmasından bir kişinin yönettiği bir yardım fonunun bütün bir Afrika’nın milli hasılasından daha çok olmasına rağmen hiç bir şey yapmamasının vicdansızlığını kaldıracak güçte değil... Bütün dünya bunu biliyor... Bir gün bilmekten öteye geçecek insanlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.