- 632 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BUNLARDAN DOST OLMAZ..
Almanya, Avusturya ve Hollanda hükümetleri Türkiye’miz için diplomatik taamüllere hiç te yakışmayan bir tutum izlemişler ve hükümet yetkililerimizin ( bakanların) ülkelerini ziyaret isteklerini engellemek için ne yazık ki illegal her yola başvurmuştur.Vay aslan!! görünümündeki sırtlanlar vay.
Türkiye, Almanya, Avusturya, Hollanda ilişkileri kesintisiz süren dost ve müttefik ülkelerdi. Bu dört ülke birbirine karşı hiçbir dönemde düşmanca tavır içinde bulunmamıştır. Köklü diplomatik ilişkilerimiz maruz kaldığımız bu kabul edilemez ve tehlikeli uygulamanın utancı ve sorumluluğu da tamamen Almanya, Avusturya ve Hollanda hükümetlerine aittir.
Demokrasiyi her vesileyle vurgulayan bu üç ülke makamlarının bu tavrı, orda yaşayan halkımızın demokratik haklarına saygısızlık göstermişlerdir. Çıkardıkları bu anlaşılmaz engellerle orda yaşayan vatandaşlarımızı en demokratik haklarından mahrum etmişlerdir. Sayın bakanlarımızın orda yapmak istedikleri toplantıların ve konuşmaların engellenmesinin sebebinin açıkça açıklanması gerekir. Eften püften sebeplerle engellemeye çalışmak en azından siyasi bir rezalettir. Yapılacak olan toplantılarda ‘’EVET’’ çalışması yapılacağından buna engel olmak isteyen Almanya, Avusturya, ve Hollanda ile ilgili bu referandumda onlarla ilgili aleyhte bir madde mi bulunuyor ki böyle yapıyorlar. Onlar yandaşları ile birlikte bu ‘’EVET’’in çıkmasından ettikleri endişenin tezahüründen paniğe kapıldılar. Hollanda, Almanya, Avusturya makamlarının komedi gerekçelerle toplantıları engellemeye çalışmaları tam bir acziyetin ve korkaklıklarının göstergesidir. ‘’EVET’’ demek için gelenleri konuşturma ama ‘’HAYIR’’ kampanyası için gelen TC hükümetinin muhalifi eski bakan! Abdüllâtif Şener ve diğerlerine buyur de. Hayran!kaldım sizlerin demokrasi ve dost! anlayışına
Maide suresi-51.nci ayet ‘’ Ey iman edenler! Yahudileri ve hristiyanları dost edinmeyin! Onlar birbirlerinin dostudurlar. Sizden kim onları dost edinirse, o da onlardandır. Şüphesiz Allah c.c. zalim kavmi doğru yola iletmez. demesine rağmen, biz halâ onlarla dost olmaya gayret etmekteyiz. Yine burada Merhum prof. Dr. Necmeddin Erbakan’ın ‘’ Bana ne Amerika’dan. Bana ne Avrupa’ dan’’ demesinde ne kadar haklı olduğu bir kez daha kanıtlanmıştır.
Bir mucit bir alet icat eder ve o aleti kullanmak için bir katalog yapar. Bu aleti kataloga göre kullanırsan faydalı olur. İnsanda Allah (c.c.) nın bir makinesi, katalogu da Kur’an’ı kerimdir. Biz insanlar bu kataloga göre yaşamalıyız. Biz yukarıdaki ayetin ışından da örnekle öyle yapmayıp adeta haşa. ‘’Allah’ım sen şöyle dur. Kitabında şöyle dursun biz kendi kendimizi idare ederiz’’ dersek sonumuz daima hüsran daima hüsran olacaktır. Bizim dostumuz İslâm birliği ile olmalı ve onlarla çok ama çok daha yakın ve ilişkilerde olmalıyız. Zira Müslüman’ın dostu Müslümanlardır.
Almanya’nın, Avusturya’ nın ve Hollanda’ nın bu tutumlarının protesto edilebilmesi için gereken her şey ama her şey mubahtır. Almanya’ nın bu rezaletine rağmen sayın Kılıçtaroğlu’nun dediği gibi ‘’ Seni Almanya’ya kabul etmiyorlar. O halde Alman askerinin İncirlik’te ne işi var’’demesi kadar bu yönlendirmede de son derece haklıdır. Her doğru kimden gelirse gelsin kabul etmek mecburiyetinde olmalıyız. Hükümet olarak, millet olarak bu saygısız ülkeleri protesto edebilmek için hiçbir şeyin esirgenmemesi arzumuzdur. Allah(c.c.) devletimize ve milletimize zeval vermesin inşallah. Amin. Saygılarımızla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.