- 1528 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Sayın Çetiner' e teşekkür
Teşekkürlerim var ,yüreği dost,sevgi ve samimiyetle yaklaşan sayın Çetiner yazdığınız şiir bana has ,çok anlamlı içeriği bana özel,üzerime sinen, başarılı bir anlatım.
MELİSA/N.HATUN
Sarsın sarmalasın içine alsın
Seni dostlarının cemi Melisa
Acılar gönlünden hep uzak kalsın
Yüreğin tatmasın şem’i Melisa
Tanımazsın ama ’bir dost’ de bana
Sevinçleri yaşa hep kana kana
Mutluluk taşısın daima sana
Uzaklardan gelen gemi Melisa
Zalimler çıksınlar artık aradan
Ne isterler bilmem bahtı karadan
Dileğim odur ki artık Yaradan
Senden uzak tutsun kem’i Melisa
Yıldızlar doluşsun yürek arş’ına
Hep iyi insanlar çıksın karşına
Kötülük girmesin gönül çarşına
Hayatının kalan demi Melisa
Neş’e ile geçsin baharın güzün
Sana uğramasın artık hiç hüzün
Bundan böyle sakın asma hiç yüzün
Sen ağlama hep gül e mi Melisa
şem:mum,ben burada alev,ateş olarak kullandım
Adını bile bilmediğim,Sadece N Hatun olarak tanıdığım,ama samimi ve dost canlısı biri olduğunu hissettiğim kardeşimize Sn. Hüseyin Atmacaoğlu hocamızın Melisa isimli bir şiir yazdığını ve bu şiir karşısında kendisinin ne kadar mutlu olduğunu görünce bu gün de ben bir şiir yazıp mutlu etmek istedim...Keşke insanlar bir şiirle mutlu olmasını bilseler ve ben herkese bir şiir yazsam...Selam,Sevgi ve Saygımla...
28.Ağustos.2008 Manavgat
YORUMLAR
sevgili nene hatun,sanarim isminde melisa.yazilari ve sana yazilan siirleri okudum ,tabiiki bugulu gözlerle derin düsüncelere daldim.bilmiyorum neden nene hatun ismini aldin ama sanarim nene hatunun memleketi erzumla bir iliski var.her ne isede seni sen yapan yüregine merhaba.
hep böyle kal sakin benzeme baskalarina.
Teşekküre gerek yok dost..Ben teşekkür ederim...
Hak ediyorsun ki başka şiirler de yazıldı sana...Daha da yazılacak...Sen etrafına sevgi tohumları saçıyorsun..Sana sevgi olarak geri dönüyor...İnan seni çok kötü kalpli bir insan tanısa eminim iyilikle dolar yüreği....
Bu sitede neler gördük biz...Dikkat çekmek için ona buna çatanlar...Olmadık uyanıklıklar yapanlar...Ama sen olduğun gibi davrandın hep..Onun için sevildin bu kadar...Demek ki her şeyin başı samimiyet,sevgi,hoşgörü ve tevazu...Hep ben deyip hava atmakla olmuyor,zorla girilmiyor yüreklere...
Senin gibi insanlara ihtiyaç var...Kutlarım bir kez daha seni...Allah'a emanet ol...Selam ve Sevgimle...
Ben yine duygulandım gök gürültülü sağnak yağmur gibiyim.Ne yapacağımı şaşırdım ben kimseye bir şey veremezken aldığım bu güzel hediyeler beni şaşırttı.Görmemişim özür diliyorum.Ama çok anlamlı .sevgi kanatsız bir melek oldu bende ,yüreğim genişledi dünyayı sarabilecek kadar .Ben nefreti bilemedim ,kimseyi incitemedim .Hep sen neden bu kadar iyisin diyenlere ,ne diyeceğimi bilemedim.Bana sevgiyle olsun olmasın bütün herkesi sevgiyle sarıyorum.
Siz sayın Çetiner beni hiç tanımazsınız , ama yüreği gören, sevmek için sûrete bakmaz.Burada yazan herkes inanıyorum ki gönülden gönüle , ince ,hassas,duygulu bir ruha sahip.Ben çok hassasım .Yazılarım nasıl hissettiysem öyledir .Yüreği dilinde ,şimdi tüm edebiyat defterinde olan ,sevmeyi seven bir N.Hatun var.Ne mutlu kısa bir sürede beni kabul ettiniz.Layıkmıyım bilmiyorum ama layık olmak için üstümdeki sorumluluğun bilincinde başetmeye çalışıyorum.Allah hiç birimizi girdiğimiz işte yalnız bırakıp utandırmasın.
Teşekkür ediyorum bu güzel bir vefa örneğidir.Allah herkese nasip etsin.Ben sevindim Allahta sizi sevindirsin .Yüreğiniz sevgiye ve vefaya açık olsun saygılarımla.