- 1486 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
PEMBE SEPETLE GELEN BEBEK ; HOŞGELDİN...
Sümeyra’m Benim canım Kardeşim ,Bugün senin 29.doğum günün.Yanında olamadım, biraz hüzünlendim duygulandım ve hatıralara daldım .
Sarı çiçeğim ! Prenseslere layık pembe tüllü bir sepet içinde eve geldiğin günü ,seninle ilk gözgöze geldiğimiz anı hatırlıyorum...
10_ 11 yaşlarında kücük bir kızın doğum için Almanyaya giden annesini ve getireceği kardeşi heyecanla bekleyişini de ...
Annem elinde kocaman ,suslu bir sepetle geldiğinde bana aldığı bebeğin hayaliyle başına koşuşumu, içinden masmavi gözleri olan sarışın, güzeller güzeli ama gerçek(!) bir bebek çıktığındaki şaşkınlığımı da ...
Bana bakmış ve gülümsemiştin veya ben öyle hissettim (bir an ,oyuncak değilmiş diye üzülmüş de olabilirim 😉)
Sen o dillere destan guzelligin ve sevimlliiginle kucaktan kucağa gezerken anneme koşup"ben evlenirken bunu sakla. Onu görürlerse beni almazlar demiş de olabilirim (fakat bunu kesinlikle hatırlamıyorum.Annemin iddiları hep bunlar 😉😂😂 )
Ben o mavi gözlü bebeği çok sevdim _velhasılı ;kardeşceğizim! keşke gözlerin hep mavi kalsaydı ve o sepetin içinden benim için hem sen hem de oyuncak bir bebek çıksaydı -Bu faslı geçiyorum.
Sen benim bebeğim oldun .Mamanı yaptım.besledim yikadım büyüttüm .seni dünyaya getirmemiş olabilirim ama -hep iddia ettiğim gibi -bir anne kadar hakkım ve emeğim vardır üzerinde ,senin ise yerin, bir evlat kadar değerli bende.
Canparem ,sarı çicegim ,bitanem .sen benim pembe tüllü sepette gelen meleğim, herşeyin en degerlisine layık prensesimsim .Hüzünlendigimde veya sevindigimde sesini ilk duyduğum ve her ihtiyacında yanında ilk olacağim kişisin. upuzuun bir ömrün olsun ablacığım . iyi ki doğmuşsun...bugün yaninda olamasamda kalbim seninle .
Ablan ömrü oldukça hep senin yanında olacak ...Gözüne yaş Ayağına taş değmesin .
Seni çok seven ablan Ayşegül ...💖😍😍😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹
YORUMLAR
Merakımı mazur görün lütfen, zira; engel olamadım, şunu sormak istiyorum, anneniz doğum yapmak için neden Almanya'ya gitti?
Ayşegül bahçeci
.
Vecdi Murat SOYDAN tarafından 7/15/2017 8:15:40 PM zamanında düzenlenmiştir.