MÜSLÜMAN TÜRK meselesi
arkadaşlar makale yayımlıyor referandumu sorguluyorlar
herşeyden önce yeni bişey yapmamak, yapanı engellemek en kolay siyasettir yani muhalefet hem kolaydır hem de kaymaklı, söylevlerine bakalım şöyle ki; adam diktatör, çocuklarını milletvekili yapacak, zengin olacak, para kaçıracak, altından klozeti var içine edip eyleyecek :)
şunlara bakar mısınız eskiden mahalle dövüşü yapardık tam da bunları konuşurduk,
Size diyeyim Avrupa artık iyice anladı Türkiye’yi sömüremeyecekler
zâten daha önce ki Türkiye’ye sözde yumuşaktılar Avrupa birliğine almak havalarında idiler ve âdetâ gelişmesine izin sözde veriyorlardı şöyle ki ; ya hu bi zaman sonra darbeyi yapacağız dibi dabanı zâten bizim olacak. tabi ki gelişmiş bir ülke onların da işine gelir ! velâkin bomba ellerinde patlayınca 15 Temmuz’dan sonra ve tabi çıkış arayışları da başarısız olunca âdetâ çıldırınları oynuyorlar şuan. :)
Makalelerinde bu referandumun sebebini soruyor bazı arkadaşlar güya arayış içindeler . İçyüz komfüçyüs, hipotenüs falan... :) Kısacası sizlere bunu anlatayım basit bir şekilde ve siz daha sonra takip edin dediklerim çıkıyor mu çıkmıyor mu ? evet ... Olayımız şu ’MÜSLÜMAN TÜRK ’ün BAĞIMSIZLIK savaşı meselesidir. ’ duymayan duysun ve bunu sindirin arkadaşlar , başka çıkışı da yok bu işin ! ’MÜSLÜMAN TÜRK’ kavramından rahatsız olan haçlılar mı yok :) siyonistler mi yok :) şia mı yok :) avrupa mı yok...
Dünya küreselleşmeye gitmekte ve aktörlerden biri de TÜRKİYE’dir bunu da hazmedeceksiniz ve ne kadar da hazm zorluğu çekseniz de, çıldırsanız da bu böyle olacak BİİZNİLLAH !
Egemenim, güçlüyüm, ve bağımsızım ; kıçınızı da yırtsanız bu böyle !
birkaç yeni kopyala-yapıştır yazarımızın güya koca koca adamlar gibi yazılar yazmasını ne denli normal buluyorsunuz ?
Zannediyor musunuz ki haçlılar , siyon ve bilumum müslüman DÜŞMANLARI BURDA DA YOK :) Bal gibi var ve faaliyetteler. Lâkin sitenin ağırlığı hepsini de kaldırıyor bu yüzden helal olsun diyorum .
Avrupa şu an hasta adamın dibi, ikinci dünya savaşı sonlarındaki gibiler ve çözümleri yok âdetâ saçmalıyorlar. Umarım besbeter olsunlar ! Şu gördüğüm Avrupa ise... ( üstelik hallerinden de utanmıyor ineler ) :)
.
YORUMLAR
kişi başına düşen milli gelir nedir onu hesaplayıp hasta adamın kim olduğuna karar verelim.. makarnacılar ve kömürcüleri de yazsana..
yok,sul
:)
Aynur Engindeniz
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
yok,sul
aynur hanım dedi de
velakin öyle hemen değişmeyebiliyor belki bikaç saate değişir şimdi eksiklendim var ya
çok teşekkür ederim
Şu fotoğraftakini günahım kadar sevmem ama belirtmeden de geçemeyeceğim fotoğraf gerçek olamaz. Dünyanın hiç bir yerinde asker olmayan birine üniforma giydirip madalya takmazlar gibi geliyor bana.
Saygılar.
yok,sul
hal tavır olarak dahi çok benzerlik gösteriyor açıkcası, çok teşekkür ederim
yok,sul
öyleyse ben onu kaldırıyorum
velakin resmi değiştireceğim şimdi belki yarın değişecek öyle hemen değişmiyor bunu bilin de
saygılarımla
Aynen öyle sevgili yok,sul. Sorun öncelikle Müslüman Türk meselesi. İslam dan soyutlaya bilirlerse sonrada yanlızca Türk meselesi olacak. İşte bunu görebilmek asıl mesele.
Kalemine yüreğine sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
yok,sul
yanii kaldırmak isterim müslüman olmayan türklerin rencide olmaması açısından velakin tam da bana karşı türklüğü bozup müslümanlıktan ayırmaya çalışanlar onlar, içimdeki devşirmeler ve ben de tabii vurgu amacıyla bunu kullanırım açıkcası. çok teşekkür ederim, kalın sağlıcakla
her türlü milliyetçiliğin ayaklar altına alındığı bir dönemi yaşadım lakin anlamamıştım şu an açıklamalarınızla aydınlandım. Emeğinize sağlık sayın yazar teşekkür ederiz.
Ancak dikkakinizden kaçtığını
düşünüyorum siteye üye olurken bir sözleşme önümüze geliyor okuyup kabul edersek onaylıyoruz üye oluyoruz, hasılı oradaki maddelerde siyasetin her türlüsünü yasak olduğu yazıyor ve o kadar isabetli bir kural ki o kurala rağmen günlük en az 10 tane siyaset referandum vs. içerikli yazı şiir çalışması ekleniyor. Site kurallarını çiğnemekten imtina etmeyen üyelerin hayatın içinde hiç bir kurala kaideye antlaşmaya riayet için özen göstereceğine nasıl inanalım ki zaten yazılanlar da ya evet propagandası ya da hayır, üstelik bilgi de içermiyor. Yok yani. maddeleri zaten isteyen açar okur her yerde var.
sağlıkla kalın sayın yok,sul
yok,sul
yanii yazmışlar altına düşüncelerimi yazıyorum bir bakıyorum yasaklanmışım o yüzden oldu yanii aslındane oılursa olsun haklısınız, saygı hürmetlerim ile
Filiz Şahin.
çok güzel bir makale coşkulu içeriği dolu dolu. Gerçekler böyle olsaydı Amenna...
''Müslüman Türk'' bu kavram birilerinin ancak son zamanlarda aklına gelmedi mi Üstadım?
Kimliklerden rahatsız olup Türk diyenleri ırkçılıkla suçlayanlara nasıl güvenelim. Tarih çok eski değil...
saygılarımla