ŞİİR ÜZERİNE MÜLAHAZALAR (2)
Kelimelerin iktidarını seven kişilerin ,buluştugu noktadır şiir.Sevdalara yelken açanların...
Nev-i sahsına münhasır kalemlerin..Kelimelerle ünsiyet edip kalben terakki edenlerin...kesiştiği noktadır.Cüzzi irade ile külli iradenin teğet gectiği ...mananın maddeye galebe ettiği...Yusuf’un, Züleyha’ya olan aşkıdır şiir.Kalbin derununda mehtabı yaşayanların..Derdi çekip derman bulanların..vuslatı arayanların ...madde ve mana muvazenesini gözetenlerin...usaresidir şiir.Fecr rengi sevdalara gark olanların...gülşenin hayaliyle, bülbül olanların...hasrete düsüp visal bulanların ...tohum olup, toprağını bulanların, tarlasıdır şiir.Sakinin kadehinden içenlerin...Fani olduğunu bilenlerin ...imgesidir şiir.Mecazi olana kanmayanların...melale aşina olanların...
hikmete ram olanların...kalplerinde elması taşıyanların...muallakta değilde ,dosdogru olanların alanıdır şiir.Kalemini müspet kullananların...somuttan soyuta koşanların...kardelen olup, karda açanların...halkta ,hakkı bulanların..sevdalı olanların meyvesidir şiir.
TimurSAHIN
YORUMLAR
Selam timur kardeşim
şiir hayatımızın, aynasıdır nasıl tiyatro yaşam tarzımızı anlatan bir sanatsa şiir de öyle dir.
Şiir yazmak çok güzel bir duygudur, anlatmak istediklerimizi satırlara dizelere dökeriz ve çok güzel eser çıkar. yazan yürekler solmasın. hoşgeldin aramıza
saygılar..