- 427 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanlık Nereye Gidiyor
Dünya’nın yaşının yaklaşık, altı Buçuk Milyar Yıllık geçmişe sahiptir, “Yüz yıl önce dünya üzerinde sadece bir buçuk milyar insan vardı. “Bugünse insan nüfusu altı milyarın üzerinde. Bazı “hollywood filmlerinde bu konuları bilen yönetmenler Filmlere konu olarak işlemektedir, illuminati, bazı bilgileri insanları alıştırmak için katliamlara kendilerinin düzenlediği - oyun kartlarıyla psikolojik olara alıştırmaktadır,
aslında ilk evvela “illuminati örgütü ‘dini temsilen çıkmıştır, sonradan kirli oyunlara alet olmuştur, illuminatinin oyun kartlarını incelerseniz, yüzyıl içinde insanlığın % beşyüz kat artığı için, insanlığın yüzde atmışını yok etmek için veba mikrobu ile katliamlar düşündüğünü anlarsınız, bu işin başında olan gizli yer altı örgütlerin olduğu ama kim olduğu hakkında doğru bir bilgi sahibi değiliz, bu konu hakkında bazı ‘Prof. Dr. Unvanlı kimseler bilgi veriyor, aslında kendileri de bir şey bilmiyorlar, yakında sahte “Mesih “Mehdi “Meryem geldi derlerse inanıp peşinden koşmayın, bazı devlet adamları da bu gizli örgüte hizmet ediyor ama bu gizli “illuminati” örgütünün ele başını bizlerinde bilmediği gibi bilmiyorlar, “Siyonizm ve “Masonluk, teşkilatlarının içinde yer alan hükümetlerin her biri Yahudi iş birliği içindedir,
Bu insan artışından dolayı bazıları ilahçılık oynamak istiyor, Ortadoğu’daki ‘Müslümanları değişik bahanelerle öldürüp azaltmak istiyorlar, ne yazık ki Yüce Allah’ımız bu kirli oyuna izin vermeyecek,
( Zümer Suresi, 69 ayet ) Yer, Rabbinin nuruyla parıldadı, (orta yere) kitap kondu; peygamberler ve şahidler getirildi ve aralarında hak ile hüküm verildi, onlar haksızlığa uğratılmazlar."
( Nebe Suresi, 38 ayet ) Ruh ve meleklerin saflar halinde duracakları gün; Rahman’ın kendilerine izin verdikleri dışında olanlar konuşmazlar. (Konuşacak olan da,) Doğruyu söyleyecektir."
( Fussilet Sureleri, 19-22 ayetleri ) Allah’ın düşmanlarının biraraya getirilip-toplanacakları gün işte onlar, ateşe bölükler halinde dağıtılırlar. Sonunda oraya geldikleri zaman, işitme, görme (duyuları) ve derileri kendi aleyhlerine şahitlik edecektir. Kendi derilerine dediler ki: "Niye aleyhimizde şahitlik ettiniz?" Dediler ki: "Herşeye nutku verip-konuşturan Allah, bizi konuşturdu. Sizi ilk defa O yarattı ve O’na döndürülüyorsunuz. Siz, işitme, görme (duyularınız) ve derileriniz aleyhinize şahitlik eder diye sakınmıyordunuz. Aksine, yaptıklarınızın birçoğunu Allah’ın bilmeyeceğini sanıyordunuz.
( Nebe Suresi, 38 ayet ) Ruh ve meleklerin saflar halinde duracakları gün; Rahman’ın kendilerine izin verdikleri dışında olanlar konuşmazlar. (Konuşacak olan da,) Doğruyu söyleyecektir."
( Enbiya Suresi, 47 ayet )Biz ise, kıyamet gününe ait duyarlı teraziler koyarız da artık, hiçbir nefis hiçbir şeyle haksızlığa uğramaz. Bir hardal tanesi bile olsa ona (teraziye) getiririz. Hesap görücüler olarak Biz yeteriz."
( Kaf Suresi, 21 ayet ) (Artık) her bir nefis, yanında bir sürücü ve bir şahit ile gelmiştir."
( Casiye Suresi, 26 ayet ) De ki: "Allah sizi diriltiyor, sonra sizi öldürüyor, sonra kendisinde hiçbir kuşku olmayan kıyamet günü O sizi biraraya getirip- toplayacaktır. Ancak insanların çoğu bilmezler."
( Kehf Suresi, 49 ayet ) (Önlerine) Kitap konulmuştur; artık suçlu-günahkarların, onda olanlardan dolayı dehşetle-korkuya kapıldıklarını görürsün. Derler ki: "Eyvahlar bize, bu kitaba ne oluyor ki, küçük büyük bırakmayıp her şeyi sayıp-döküyor?" Yapıp-ettiklerini (önlerinde) hazır bulmuşlardır. Rabbin hiç kimseye zulmetmez."
( Haşr Sureleri, 18-19 ayetler ) Ey iman edenler, Allah’tan korkun. Herkes yarın için neyi takdim ettiğine baksın. Allah’tan korkun. Hiç şüphesiz Allah, yaptıklarınızdan haberdardır. Kendileri Allah’ı unutmuş, böylece O da onlara kendi nefislerini unutturmuş olanlar gibi olmayın. İşte onlar, fasık olanların ta kendileridir".
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.