- 734 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
tupturuncu
Kadın olmanın acılarını bugünlerde daha çok düşünür oldum..Bir yandan böyle psikolojik açmazlara girerken diğer yandan iki küçük kardeşimin kitaplarını kaplamak harika..
Bu işte kendimi epey geliştirdiğime inanıyorum..Dünyanın en iyi etiket yazıcısını seçen bi yarışma olsa mesela yahut kitap kaplayıcısını, o ben olurum muhtemelen..kaplastar; kulağa bi garip geliyor..
Bugün doğumgünüme yatırım yaptık kardeşimle..Aldığım elbiseyi anlatmayacağım, zira dudağınızın uçuklamasından endişeli bu kul..Sonra da eve gelip çiçek ördüm..Çiçek demişken, bi huzursuzluk duydum birden..Mor menekşem vardı bi ara..Aldığım en iyi hediyelerden biriydi, soldu sonra..Nedensiz, kaybettiklerim düşüyor aklıma bu gece hep..
Havuç’um vardı benim, küçük süs balığım..Karısı Patates ile birlikte bilmem kaçıncı yaş günümde pek sevgili bir arkadaşım tarafından hediye edilmişti..Patates genç öldü, hazımsızlık dedim ben; Havuç epey hovardalık yaptı arkasından, ömrünün son demlerinde bir alzheimera tutuldu o da, ki ben de o sıralar hastanede yoğun zamanlar yaşıyordum, bakımsızlık dedi doktor, şefkat eksikliği dedim ben, o da gitti..
Giden öyle çok şey gördüm ki..
Maddelerin ruhları olduğuna inanıyorum..
CERN belki bunu da kanıtlayabilir..Bakalım, 21 ekim gelsin, şu protonlar bi kafa kafaya çarpışsınlar da..Ne yoğun bir ekim haftası olacak o..
Yarın sabah kargalar metabolik artıklarıyla etkileşim içindeyken yollara düşmem gerekiyormuş..Fedakarlık önemli şey, evet bunu yapmalıyım..
Kabataş İskelesi’nde olabileceğimi söyledim..Ada’nın ilk misafirleri olacağız yarın sabah sanırım..Resim yaparmışız biraz, şarkı söylermişiz, bisiklet sürüp dönermişiz..
Hay hay efendim..
Akşam bi başka grupla Sultanahmet’te olmam gerekiyor..Özlenesi insanlar..
Kadın olmanın getirdiği acılar dedim ya, bir de insanların psikolojik kimlikleri üzerine düşünüyorum şu sıralar..Zaman zaman sonuçları beni ürkütüyor ama yine de düşünmeye değer..Bunu, özelliklke de otobüslerde yapmaya bayılıyorum..
Fevkalade dağınık bir düzen oldu..
yine olmadı velhasıl..
ben bu öfkeyi ne zaman yenebileceğim..!
YORUMLAR
Sizin gibi yazabilmek için neyini satarsın diye sorsalar ?
Herhalde çok sevdiğim terliğimi derdim.
Ucuz bir terlik mi ? diye düşünebilirsiniz belki ama çok uzun yıllardır beraberiz, sokakta el arabasında satılırken keşf ettim onu. Ve o günden sonra ben onun sahibi oldum o ise benim herşeyim.
Güzel yazıyorsunuz, okumak zevkti.
Sevgimle kal.