- 1373 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kurt ulu'sundan gördüğünü işler.
Yorumlarını geniş araştırma inceleme ve gözlem sonrası tarafsız olarak yaptığına inandığım ve hepinizin yakından tanıdığı çok değerli bir üyemiz (öğretmenimiz) bir yorumda şu Atasözünü kullanmış ’ Kurt ulu’sundan gördüğünü işler.’
Bu özlü ve doğru sözden başka söylenecek bir sözümüz olamaz artık içinde bulunduğumuz bu genetiksel yapımız hakkında bence.
Artık bunun Lamı Cimi de olmaz.
Yaradan en asil ırk olarak yalnızca Türk’ü yarattı. Ve en muhteşem dini inanç olarak da İslamiyeti farz kıldı dünya yüzüne dememeliyiz.
Peki ne demeliyiz?
Geçmişimiz şaibeli.
Atalarımız güvenilmez,
Genlerimiz bozuk.
İslamiyet ise?
Varın onun adını da siz koyun.
Çünkü ben şu ana kadar tüm insanları inançları doğrultusunda yargılamadım. Bu benim nasıl haddim ve hakkım olabilir? Şaşarım.
Bu dünya aleminde Yaradan’la yaratılan arasında yaşanması gerekenleri ağız dolusu saçmalık tuhaflık ve sapıkça eylemlerle dile getirmekten haya ederim.
Nevşehir Yunus Emre İmam Hatip Ortaokulu Müdürü İskender Çınar sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda
"İlk laik şeytandır. Dünyada ne kadar hırsız, pezevenk varsa laiktir" ifadelerini kullandı.
Aklıma gelen bir kaç inciyi! sıralayayım bende:
ÖRTÜSÜZ KADIN PERDESİZ EVE BENZER
AÇIK GİYİNEN KADIN TECAVÜZE UĞRAMAYA MAHKUMDUR
8 YAŞINDAKİ BİR KIZ ÇOCUĞU BİR ERKEĞİN HER TÜRLÜ İHTİYACINI KARIŞILAYABİLİR.
BİR KERE TECAVÜZDEN BİR ŞEY OLMAZ
HAYIR! OYU KULANANLAR VATAN HAİNİ ALÇAK NAMUZSUZ VE ŞEREFSİZDİRLER
TERÖRÜN BİTMESİNİ İSTİYORSANIZ EVET! OOYU KULLANMAYA MECBURSUNUZ
Kıran kırana bir EVET –HAYIR savaşı başladı demeyeceğim. Çünkü bu savaş tek taraflı yapılan bir savaş. Karadan ve havadan amansız bir bombardıman.
Koskoca bir ülkenin Reisicumhuru helikopteriyle havadan alanı tarıyor. Toplanan vatandaşı yeterli bulmuyor ve komutlarını göklerden veriyor.
Hele o koca cüssesiyle anlamsız ve manasız bakan cam gözbebekleriyle ülkeyi arşınyan ve Hayır! cılara olmadık hakaretler yağdıran kara bahtlı ülkenin başabakanı!
Son sözüm: Ne gelmiş geçmiş ülkeler tarihinde ne yaratılmış herhangi bir toplum modelinde böylesi bir bozukluk yaşanmamış yaşanmış olsa bile bu denli uzun sürmemiştir.
Son sözünüze dikkat edin!
Bu ağzınızdan çıkan son sözünüz olabilir.
YORUMLAR
"Kurt ulu’sundan gördüğünü işler."
Sevgili Devrim kurdun ulu'su kim bilmiyorum.Onu kurda sormak lazım.
ama bu yüce milletin tek ulu'su Mustafa Kemal ATATÜRK tür ben bir tek bunu bilirim..
Ayrıca hiçbir ırkın başka bir ırka üstünlüğü yoktur. Irk üstünlüğünden bahsetmek Tanrının yarattığını küçümsemek değilmidir.
İnsanın insandan üstünlüğü ancak takva İledir -
"Ey insanlar, gerçekten, Biz sizi bir erkek ve bir dişiden yarattık ve birbirinizle tanışmanız için sizi halklar ve kabileler (şeklinde) kıldık. Şüphesiz, Allah Katında sizin en üstün (kerim) olanınız, (ırk ya da soyca değil) takvaca en ileride olanınızdır. Şüphesiz Allah, bilendir, haber alandır." (Hucurat Suresi, 13)
"Ey insanlar dikkat ediniz! Rabbiniz tektir. Arabın, Arab olmayana, Arab olmayanın Arab'a, siyahın kırmızıya, kırmızının siyaha, takvadan öte, hiçbir üstünlüğü yoktur. Şüphesiz Allah Teala katında en üstününüz, Allah Teala'dan en çok korkanınızdır." (Müsned-i Ahmed b. Hanbel, 5/411)
Ben araştırdığımda yukarıdaki açıklamaları buldum.
IRK,DİN,DİL VE MEZHEP ÜSTÜNLÜĞÜNÜ KURANI KERİM dahi reddediyor iken halâ şovenizmi dile getirmek bağnazlık ve faşizanlıktır...
İnsanlarımızın en hassas noktası dini inançlarıdır.
ve maalesef ki bir çok siyasi şarlatan kendi çıkar ve emelleri için din bezirganlığına soyunarak
inanç üzerinden prim yapmaya,ülke üzerinde birtakım plan ve projeler üretmeye devam etmektedir.Bu çok haysiyetsizce bir durumdur.
Yani demem o'ki koltuğa giden her yol mübahtır bazıları için...
Yazık olacak bu ülkeye, hatta oldu bile.. NE BİRLİK KALDI,NEDE DİRLİK.....
Bende bir atasözüyle bitireyim yorumumu..
"YA DEVLET BAŞA, YA KUZGUN LEŞE"
Sonsuz sevgilerimle Devrimcim.
Günün aydınlık olsun canım benim..
Dilek USTA tarafından 3/11/2017 4:09:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dilek USTA tarafından 3/11/2017 4:16:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
DEVRİM DENİZERİ
Gönül dolusu Sevgi ve Teşekkürlerimi yolluyorum yürekli ve çok özel dostuma.
Teşekkürler Devrim hanım.
Emeğe ve sanata saygımla.
İBRAHİM YILMAZ tarafından 3/11/2017 12:13:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
DEVRİM DENİZERİ
Selam sevgi ve esenlik dileklerimle.
Kurt yavrusu kurt olur da ya kurt değilse işte o vakit sorun sıkıntı başlar, zîra; her şey aslına dönecektir.
DEVRİM DENİZERİ
Selamlar.