- 703 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bazen..
Bazen hayat hep yüzüne güler gibi his edersin belirli mutlulukları yakaladığın an. Aslında bu bir yanılgıdır. Kısmi zorluklarla dolu hayatında beli bir kısmı doludur hepsi tam değildir; mesela işimiz yolundadır ama duygusal olarak kötü bir özel hayata sahipsinizdir veya tam tersi bir reaksiyon içindesinizdir. İşte bana da tamda böyle oldu tüm hayatım boyunca hep bir tarafım eksik gibiydi. Sevince fazla seviyordum , çalışınca da fazla çalışıyordum neticede hep hüsran bir başka değişle hayata denge politikası olmayan bir insandım. Oysa yakınımda denge politikasına sahip olanlar çokça kazanan tarafta yer alıyordu. ben ise kazanan tarafı hep bir adım geriden takip ediyordum.
Sonra bir gün denge politikasını tan benimsemişken bir şey oldu! Hayatıma renk katan bir kadınla tanıştım oysa ben tamda siyah beyaz takip etmeye alışmışken hayatımı. Kötü mü oldu hayır ama sonu kötü bitti. Yani aslında hiç kavga etmedik hiç birbirimizi üzmedik ve ben hep saygı duydum ki oda bana öyle davrandı.
Ama bitmesi gerekiyordu ve olan oldu bitti sonuçta. Nedeni mi o bana göre biraz yaşlıydı ve kendi yarınlarımı kurmam için beni fikrince azat etti.
Aslında mesele benim fazla ilgi göstermem idi. Bu onu kısmen rahatsız etse de asıl mesele benim aşık olmam ilerde ayrılırsak daha derin yaralar bırakacak olmasıydı. Sonuç olarak ayrılmıştık. Asıl hikaye bundan sonra başlıyordu benim için. Ben duyguları incinmiş biri olarak yine eski karanlık ve pörsümüş hayatıma geri döndüm. Bu beni açık bir yitikliğe itiyordu ama düzeltmenin beli yolları vardı. Derdini anlatmak fark etim ki beni kulak ardı eden epey insan vardı yanımda. Fakat beni önemseyen insanlarda vardı yanımda. Hani bu hayatta boşa geçmemişti. Tamam dostum azdı ama özdü.
Kısa zaman sonra yeni biri olmak üzereydi ama çok yeniydi bende hiç hazır değildim. Hatta gençti genç kadınlar benim istediğim düzeyde kişisel gelişini tamamlamamış oluyorlar genelde ve bir süre sonra çokta ne istediklerini anlamıyorum. Bu kadardı işte benimde kara yazım kimi sevdiysek yolda kalmıştık.
Keşke diyorum çoğu zaman ama bazende eğer diyesim var. Yani totalde olanlar oluyordu işte ben sadece kırılgandım. Ha bugün doktora gittim bunun on katını ona anlatım mesela gülüşleri hiç aklımdan çıkmıyor ara ara anımsayıp kısmı Mutluluklarda sonra ağır hüzünler kaplıyor içimi bu benimle onun kitabıydı sonuçta. Bir sabah erkenden Beşiktaş’a indik kahvaltı yapmaya girer girmez katılıcılara yer bulmuştuk oturduk öylece yerimize yerimiz sokak ortasında üstüne ve yanlarına muşamba serili bir kahvaltıcıdı burada kahvaltıya başlamadan ki ben belki üçüncü sigaramı henüz içmiş iken. Bir fotoğrafımı çekmeye çalışmıştı ilkinde yakaladım çekememişti ikincisinde ise ben izin vermiştim çok tatlı bir gülüşü vardı ardından hala aklımda. Sözlerim burada biterken gelecek nasıl olur bilinmez ama hepimize güzel kadınlar ve güzel erkekler denk gelir umarım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.