- 222 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kırık adam
9 mart 2017 saat 22 48
perşembe
bugün 10.30 da denemem vardı gittim. gldim ders çalışmadımç balık avlam doğrama videoları falan izledim .yarım saat önce gibi 50 dakika erele konuştum. bana bi olay anlattı. doğrusu burkuldum. detaylarını bilemiyorum orada yoktum ancak anne kardeşleri yok hukuk kazanmak kolay gibisine getirmiş olayı atıp tutmuş ibneler yok ben son anda kaçırdım ne var onda . şu an onları kalbimle buuz ettim allah müstehaklarını versin. ben bütün beşeriyete karşı sevgi ve hoşgörülü yaklaşmaya azmetmiştim beni bundan uzak tutuyorlar bana karşı hata yapanları anında affetme yetisine kavuşmak istedim beni bundan uzak tutuyorlar allah hesabını sorsun bu gün kirliyim ama o herşeyin sahibi olarak benim sesimi de duyacaktır. psikoloji olarak pek iyi sayılmam 100 nete vardım gibi bişey ama sınav fazla kolaydı.kimlik geldi dün hayırlısı olsun aslında buraya uzun uzun yazmakta istiyorum tuşların çıkardığı ses hoşuma gitmiyorda deil.öyle zannediyorum ki eren de zor günler geçiriyor yaratıcı onada yardım etsin ben bütün beşeriyeti affetmek istiyorum hırs kibir den uzak olmak istiyorum.yaratıcı yardımcım olsun yazdıkç ao adamlara olan siniriminde azaldığını hissediyorum.ben iyi bir ahlak için mücadle veriyor iem ki onu istiyorum onların bedel ödemesini istememeliyim evet doğru olan budur onların yaptıkları şüphesiz çok yanlış. umarım hatalarından vaz geçerler ancak ben iyi ahlak sahibi isem kısas dan ziyade hidayet istemeliyim. kısasın hakkım olduğunu düşünüyorum ancak iyi bir adam bunu yapmalı bence grsrz kardeş günlük yazasım devam etmekte sıkıcı bir metine dönüşmekte yazım yazma hızımda oldukça ilerledi diye düşünüyorum .abim bu günlerde hasta artık çok yoruldum 1 veya 2 gün önce aslı abla aradı hal hatır sordu bana yardımcı olacak sözler söyledi şüphesiz o iki kalp kırıcıdan çok daha iyi etkisi oldu belki yeni şeyler demedi ama kalp kırıcı onur kırıcı laflarda değildi bunlar.bi yarım saat konuştuk onunla. okula 2 hafta olucak gitmedim.ders te çalışmıyorumama bir bitkinlik var daha ziyade psikolojik yaratıcı bana yardım etsin lütfen başka kapım yok.mat de 23 24 netler yapıyorum ama hala geometri de zayıfım .bu günü saymassak 2 günüm kaldı çşuan kulağım çınlıyo .şunu fark ettimki yazmak beni rahatlatıyo sanki duygularımı birine anlatmış gibi zamanı gelince yazgı günlüklerini tutmak lazım işe yarar bence ben gttim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.