- 546 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DUYDUNUZ MU? HABERİNİZ OLDU MU?
Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş Gazetesi 09 Mart 2017
………………………………………………………………
Sevgili okurlarım; Duydunuz mu? haberiniz oldu mu? Ülke zararının son noktasından. Ben de bilmiyordum. PKK nın ülkemize vermiş olduğu maddi hasarın bu kadar çok olduğunu. Bundan birkaç gün önce, bir yerde Cahit Uyanık Beyin bir yazısını okudum. PKK nın ülkemize vermiş olduğu maddi hasar, bu zamana kadar, tam 3 Bin trilyon dolar imiş. Yanlış anlamadınız. Tam 3 Bin Trilyon dolar. Kaybolan canlar, şehitler hariç. Yürekler acısı. Ülkemize verilen bu zararı, hiçbir düşman vermedi tarih boyunca. Rahmetli Süleyman Demirel’in tabiri ile yazık ve günah değil mi?. Bu kadar para ülkemize harcansa neler yapılmazdı. Hele bu rakamı Türk parasına çevirdiğinizde ne kadar eder. Bu kadar zarara, ziyana Fetö’nün İslam cübbesine bürünen hain ve soysuzları da tuz biber ekti. Allah bin türlü belalarını verir inşallah.
Bundan birkaç gün önce birisi, karşısında duran bir kimseye konuşuyor. “Vurun Antepliler namus günüdür” demişler. Namus ne demektir diyor. Gazi Şehrimiz namus kavramını bilmeyen insanlara da kucak açtı. Ama benim asil insanlarım böyle namus kavramını bilmeyen ve hiçe sayan insanlar ile yola yürüyemezler diye düşünüyorum.
Geçen, bu son millet vekili seçimlerinde, saz çalıp türkü söyleyerek siyaset yapanlara, akıl fukaraları inandılar. Ve dediler ki; HADEP Meclise girer ise, PKK sesini keser, ülkemiz huzur ve sükunete kavuşur düşüncesi ile oy verdiler. HADEP TBM Meclisine girdiği gün asker ve polis memuru olmak üzere 5 şehit verdik. Şimdi 16 Nisan 2017 Pazar günü referanduma gidilerek oylama yapılacaktır. Ben şimdiden söylüyorum. Sözü edilen akıl fukaraları ve nankörlerin saflarına katılıp da HAYIR DEMEYECEĞİM. Gaziantep’ten Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN Beye selam olsun. Ülkede düşmanlık varmış gibi, askerimizi. Polis memurlarımızı kurşunlayarak, barış istiyoruz diyenlerin saflarına katılıp da, HAYIIR DEMEYECEĞİZ. Biz nankör değiliz, iyi ve kötüyü çok iyi biliriz. İnşallah büyük çoğunluğumuzla birlikte, Yeni Anayasa değişikliğine, tüm ülkemiz insanları ile birlikte EVET DİYECEĞİZ. Çünkü biz Cumhurbaşkanımıza bir çok konuda güvendiğimiz gibi, bu konuda da güveniyoruz, inanıyoruz. İnşallah Allah kendisini bir yanlışa düşürmez. Ülkemizde anarşinin kökünü, er veya geç kazacaktır. Buna adım gibi inanıyorum.
Her zaman ki dediğim gibi; Şimdi de diyorum. Bizim iç düşmanlarımız olmasa, dış düşmanlarımız bizi yenemez. Bugün düşünüyorum da. Ne demek ülkemize 3 Bin trilyon dolarlık ziyan ve zarar. Bu ülkede yaşayıp da Allahtan korkan, bu ülkeye bu tür zararı veremez. Şunu da söylemem gerekiyor. Ak Parti hükümet olmadan önce, Gaziantep’in cadde ve sokaklarından çamurdan çıkılmaz iken, şimdi köylerimizin sokakları kilit taşları ile düşeli. Bunları bilmezlikten, görmezlikten gelmek, nankörlüğün ta kendisidir.
Saygıdeğer okurlarım; Her zaman ki dediğim gibi. Beni unutmayın sohbet köşemde sizler ile yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız.
YORUMLAR
Yazıyı okuyunca şok oldum.
Neye evet diyeceksiniz.
Şimdiye kadar yapılanlara mı
daha yetmedi yola devam deyip yapacaklarına mı?
Ayinesi iştir kişinin lâfa bakılmaz.
Hayır diyecekleri PKK lı sınıfına koyanlara mı evet diyeceğiz.
Yoksa PKK sıfır noktasına gelmişken onu hortlatıp başımıza bela edenlere mi?
Tek adamı bu millet istemeyecek.
Saygılar..
Ahmet Ayaz
AHMET AYAZ
Duyduk hatta daha fazlasını da duyduk, zîra geçen yıl bu zamanlar 100tl bir aylık yol giderimdi , bu sene ne mümkün
hatta ekmek geçen yıl daha ucuzdu
hasılı terörle mücadele ve sınır ötesindeki savaşın bütçemize bindirdiği yükü çook net duyduk gördük yaşadık.yaşıyoruz. fıtratımızda var çimeniz ezileceğiz.dahasını da gördük kürdistan paçavrasını ayyıldızlı baurağımızın yanında göndere çekildiğini de gördük, ayrıca Irak anayasında tek bayrakları olduğu yazıyor pkk bayrağının tanınmasına dair bir ifade de yok bunu da gördük sanırım yeterli daha detaya gerek yok.Evet denilince ekmek ucuzlar diyorsunuz ama elin gavuru şiir yazmış ekmek hiç ucuzlamadı diye muhtemelen fetöcü ya da teröristtir. Ecnebi işte teeeee yıllar ötesinden hayır propagandası yapıyor.
BEY EFENDİ SİYASET YAPMAK SİYASİ PROPAGANDA YAZILARI YAZMAK BU SİTEDE YASAK, ÜYE OLURKEN KABUL ETTİĞİNİZ KURALLARDA DA YAZIYOR, SİZ DE Mİ BİLMİYORSUNUZ ACABA?
sohbetiniz bol neşeniz daim olsun selametle.