- 402 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
C.SAVCILARI HALA NEYİ BEKLİYORLAR...
K / 7 bağlantılı sözde yoksullara/ihtiyaç sahiplerine yardım amaçlı kuruluş ’Deniz Feneri Derneğinin Almanya-Frankfurt ayağında ki soruşturma da her şey net / üstelik yolsuzlukta ulaşılan fahiş rakam olan 17 milyon Avro nun Türkiye’ye elden (isimleri netlik kazanmış) aracılarla getirildiği,ilgili mahkeme iddianamesinde mevcut olup; Göstermelikte olsa bir kaç tutuklama bulunduğu halde...
-Türkiye’de en sıradan olaylara aslan parçası kesilen C.Savcıları nerde...?
-Neden bu olan/bitene suç duyurusu kapsamında gecikiyorlar...
-Susma Yargı.Susma ki / Bağımsız kalsın adın...
-İddianame hazır/veriler somut/Almanya’daki tüm siyasiler/sivil toplum örgütleri/yargı tam gaz hareket ederken...
-Türk Yargı Sistemi gecikmekle/neyi anlatmak istiyor?
-Yoksa Doğan medya grubuna Başbakan tarafından verilen gözdağı /Kızım sana söylüyorum-gelinim sen anla demeye mi geldi.Ben böyle algılıyorum.
-Suç sabit / C.Savcıları hala neyi bekliyor?
-Türk vatandaşlarını/Türk HUKUKUNUN aydınlatması gerekmiyor mu...
-Alındığı kesinleşen bu para gerçekten tusunami mağdurlarına mı gitti, gittiyse nerede belgeler...?
YORUMLAR
Sevgili dost Türkiye'de adalet aramak, karanlıkta mum ışığında iz aramaya benziyor artık, siz ve bu ülkede yaşayanlar anlamadınız mı? Ben çoktan anladım.
Hatırlar mısınız Almanya'da şu kundaklam vardı ve orada başbakan Recep Tayip Erdoğan bir konuşma yapmış idi. Aynen şöyle diyordu,
" Ben Alma hükümetine güveniyorum, En kısa zamanda olayın faileri bulunacak ve gerkeli cezalara çarptırılacaktı"
Evet ne kadar doğru bir söz idi. Alman Hükümetine güveniyordu, Çünkü biliyordu ki Türkiye de adalet de, hukuk da siyasilerin güdümü altında idi ve onlar düğümeye basmadan " ama kendilerine dokunmayacak şekilde" hiç bir suç cezalandırılmaz, hatta suçlular bilinmesine rağmen ortaya çıkmasına müsade edilez idi. Ama Almanya'da bu böyle değil idi. Orada her suçlu " bu başbakan da olsa " cezasını çekr idi. Deniz Feneri olayın da da başbakanın adı geziyor ortada. Nasıl savcılar çıkıp hesap sorabilir ler ki, çünkü hukuk onların istediği gibi ilerlemek zorunda.
Ben hesap sorulmayacağını biliyorum, sizde umudunuz kesin sevgili dost.
Teşekkür ediyorum duyarlılığınız için. Sevgiler yüreğinize
onurumsun tarafından 9/11/2008 3:25:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Allahsız "Allahçı"larının ve de en müslüm gavurcunun, çokca güvendiği "gavur "mahkemesinden "sahte" olduğunun tesciline dair Ramazan eğlencesidir önermesini yaptım.
Biliyorum kara mizah ve trajikomedi ama tam böyle !
Birtengri büyüktür, sahteleri, riyakarları, sahte iken kendine "gerçeği" delil gösterenleri, delalete sapmışları rezil etsin, eder, ediyor ve edecek de!.. Kur'an-ı Kerim aynen böyle diyor.
Allah Allah (amin)
Göktürkmen tarafından 9/10/2008 9:32:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herkes birbirinin acigini cikarmaya korkuyor, cünkü herkesin bir acigi var bakin bu zamana kadar susan bir medya kurulusu konusmaya baslayinca basbakan ya sus ya da biz de senin kileri anlatiriz diyor. Böyle utanmaz bir anlayisin vatandaslariyiz.
Kim konussa ertesi gün kendi hakkinda birseyi cikacak. Herkes birbirinin sucunu görmezden gelecek olan vatandasa olacak.