ÇOK ZAMAN SONRA2
hayatın , senin olmadığın yerlerde yaşanmadığınamı inanıyorsun....
bir hayat var .. kendince ördüğün duvarların ötesinde.
bir hayat var... hep aynı manzaradan ibarettir bildiğin dağların berisinde..
bir hayat var ey delikız. bir hayatki içinde türlü türlü meyvelerle dolu bir bahçe
hem babil ..babil değilmiş. katran karası gecede yüzbinlerce göz uyurken. bir teki
bir an olsun seni görmemişki seni bilmemiş....
seni bilmeyenlerin bunda suçu ne....nefesinde kızılgüllerin kokusu var diye...
kirpiğinde yıldız tozları. kaç sonsuz zamandan kalma hediye..
şimdi aldığım her soluğu ve yaşadığım delice nice zamanı yok saydım..
ömrüm şuncacık birşey iken bir (aztek) in takviminde, ben hierapolisimde en çok seni sevdim. sevdimde o an yenildim.....
oysa çok sonra kayda geçilen zabıtlarda.sana olan sevdam.alınan ilk ifademle yer değiştirecek. ve biri içimdeki tarifsiz duyguları. o resmi kağıtlardan silecekti.
ve ben bir antlaşma metninin ilk maddesinde ... senden sonsuz kere uzaklaştırılmasına oy birliğiyle karar verilmiş bir günahkar olacaktım.evliyim bir kızım var diye.....
ikinci maddede pek farksız olmayacaktı.
sana dair akli firar akli zarar oluşuma netice.....
toplum sağlığı açısından sakıncalı görülüp 4 duvar süngülü demir kapı soguk parmaklık ardı arkası hep karanlık..genzi yakan oksijensiz odalarda tutulacaktım....
hiç bir hükümet, avukat tayin etmeyecekti.derin hislerimin sızım sızım sızlattığı bedenime...
hiç bir hüküm hafifletici neden göstermeyecekti .çektiklerime...
bir tanrı birde ben kalacaktık. vicdan saatlerinin ortasında. sağa suç sola kabahat önüne sevap konmuş bir masanın berisinde..
menüde ise sana duyduklarım olacaktı. en zehirlisinden hemde en sevdalısından
şimdi biri (sur ) a püf dese
şimdi ruhumu ellek elek almaya 3, eli tırpanlı kara melek gelse
kızıl deniz 4 e bölünse
muhammede vahiy gelse kime ne
ben sensiz kalmışım bir kere
sensiz kalmak ,öksüz kalmak yani yansız yarsız yurtsuz kalmak
sensiz kalmak. siyah bir gül olup solmak, biliyormusun..
bilmediklerimi sen söyle..
çıktığım yolların ucundamısın...
takvim tutmazlığında bekleyen ayların sonundamısın
yerin 7 kat altında yattım
gögün en berrak katından baktım.
yoktun...hiç olmadınmı yoksa...yoksun....
YORUMLAR
Bir yazı okudum bu sayfada... İçerisinde hem bütün duygular vardı hem de harika benzetmeler...
İkisi birleşince ne mi olmuş?
İşte bu yazı çıkmış ortaya...
Baştan sona emekle yazıldığı belli olan bir yazıydı okuduğum. Okudum ve çok etkilendim...
Kaleminize ve yüreğinize sağlık...
pelin tarafından 9/10/2008 2:11:46 AM zamanında düzenlenmiştir.