............................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
İnsanları diğer canlılardan ayıran tek üstün özellik düşünme ve akıl yetisi derler.
Ama bu özellikler bazılarını İNSAN yapmıyor maalesef ki.
O kadar çok hayvan besledim ki hiç birisinden nankörlük ve riyakarlık görmedim. Halada besliyor ve onlarsız bir yaşam düşünemiyorum.Lakin şu iki ayaklılarda her melanet var...
Dilek USTA tarafından 3/5/2017 12:54:45 AM zamanında düzenlenmiştir.