YORUMLAR
Hamit var ya gıcık oldum yaa.. Bir yandan da yazıkk kıyamam falan diyesim geldi. Neyse çocuklu bölümler çok güzeldi. Uyanık bakkala toz değmez abicim ... Şu kızıl saçlı .. :))) Demicem neyse bir şey... Şiire gidip baktım bir koşu. Ne çılgınsın ... Şarkılar özenle seçilip aralara kaynatılmış... Akdeniz Akşamları 'na takıntı var ...
Şiirden anlayan kadınlar, çılgın kahveci, yancılı okey töreni, ya dur bi dakka kafam karıştı. Yok ya ne karışcak. Aysel var ,İlhami, Gitarist ve kızıl saçlı.. Banu alkan bakışlı defter sakini.. hahahahha bu iyiydi ama.. Ya aklıma bir şey gelirse yine döncem ben ..
Bomba demiştim demi .Dur geliyor..
3
2
1
bommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Sevgilerimle...
olricx
olricx
ilhami'yi geçen sene laci'yle tımarhane forumundaki muhabbetten sonra yazmıştım. ilhami lafını ondan arakladım, gerisi bana ait. bir de bu yazının 2. versiyonu, ilk versiyonu çok sert ve biraz farklıydı, sansürsüz... hiç gereği yok dedim, yumuşatıp tekrar yazdım.
teşekkürler.
olricx
seni VIP takipçi yaptım. istediğin zaman yorum yazabilirsin. faydalanabieceğin bir takım diğer ayrıcalıkları daha sonra bildireceğim.
Den(iz)
olricx
naaptın sen gözüm ya:) tam da en K.O. günümde paylaşır mı insan bu kadar yazıyı bir arada? hayır formlu günümde olsaydım öpüp başıma koyardım hepsini mazeret uydurmama da gerek kalmazdı. yoksa ki bi sakıncası yok yani:)
bugünlük ilkiyle idare edim. yarın da kısmet olursa iki, hadi bilemedin üç tane okudum diyelim. diğerlerini de öbür güne verdik mi bu iş tamamdır. ama lütfen bi daha olmasın:)
ilk öyküyü gözüm ısırıyor bi yerden. daha önce okumuştum sanki. onda bi kusur yok bana sorarsan dört dörtlük.
dedim ya kaos bi gündü. yoksa biliyosun seve seve bi kerede okurdum. yok yani kendimi de anlamıyorum. okumadıysan konuşma çık git yani zorlayan mı var seni? ama olayı çakmadığım için gelmiş bulundum bi kere napim. ama yalanım yok ilk hikãyeyi okudum ekmek çapsın:))
p.s: bu yorumu yazmam yarım saat bilemedin hadi kırk dakikamı almıştır kesin. bu demektir ki en az iki-üç öyküyü de rahatlıkla okuyup bitirmištim.
yok ya! ben sana kızmış da olabilirim galiba:)
madem öyle ben de toplu yorumumu en son bitirdiğimde yapacağım:))
olricx
tamam
sakin ol
kızma:)