GÜLÜŞÜNLE HATIRLAYACAĞIM
"Di"li geçmiş zamanda kalmış bir aşk benimkisi.Bugüne dair hiçbir şey yok,yarınsa kayıp...Sana dair her şey "Yaşandı ve Bitti" denilen türden anılar bunlar.Bitti demek kolay da bir de yüreğe soracaksın bunu,yürek bitirmiyor ki...
Bir yarım kalmışlık duygusu var içimde bir türlü atamadığım.En güzel anılarımdı seninle yaşadıklarım...Olmayışını,terkedişini kabullenemiyorum bir türlü.Soruların hepsi yanıtsız,geceleri ışıksız,hayat tatsız...Şimdi yaşamak denir mi buna.Kime hesap sormam gerektiğini de bilmiyorum.Hatayı kendimde aramalıyım alında."Çok sevmek,çok acı çekmekmiş" öğreniyorum.İşte sevmek,aşkı böylesine yüceltmek hataymış.Öyleyse ben hatalıyım.Eğer vicdan azabı duyuyorsan,rahat ol! suçluyu buldum bile "Benim" sadece "ben"...
Hayat mı? Hayat devem edecek etmesine de ahh! benim bencil sevgilim,ne geldiyse başımıza o inadından geldi ya.Aşkın bencilliği kabullenemeyeceğini,aşkın iki kişilik olduğunu,aşkın "BİZ" olmak anlamına geldiğini anlayamadın ya da anlamak istemedin.Böylesi kolayına geliyordu belki de...Bir başkasıyla yaşamak,bir başkasının sevinçlerine,hüzünlerine ortak olmak sana göre değildi.Ben böyle olduğunu bilirdim de yine de severdim seni...
Baştan yanlış bir aşktı bizimkisi.Yüreğime söz geçirebilseydim,seni sevmemesini sağlayabilseydim.Şimdi "di"li geçmiş zamanlara takılıp kalmazdım.Bazen böyle kendi edip kendi buluyor insan.Katlanmaktan,bu acıyı yaşamaktan başka çarem yok.İyisi mi mutlu anılarımızı düşüneyim ben.Böylesi daha az acı verici oluyor.Sevgimizin kirlenmiş sayfalarını yırtıp atmak istiyorum.Sadece bana ait olduğun zamanları anımsayacağım.ARTIK SENİ GİDİŞİNLE DEĞİL,GÜLÜŞÜNLE HATIRLAYACAĞIM...
YORUMLAR
Aşkı insanlar güle benzetirler.Gülü seven dikenine katlanır derler.İnsan sevmenin bedeli olarak acı çekmeyide göze almalı.Tıpkı gülün dikenlerinin insanın canını acıttığı gibi aşk da insanı acıtır.ama tatlı bir acıdır.Sevmek her zaman güzeldir.Ne mutlu sevebilenlere.Sana da mutlu günler dilerim.Çok güzeldi.