.......
.....
YORUMLAR
inanın yazınızı okurken o anı iliklerime kadar yaşadım.ne kadar heycanlandığımı anlatamam.
evet tünel konusunda gerçekten cezayı haketmişsiniz.lakin ben o dönemde insanların cezaevlerinde olmasını doğru bulmuyorum ve cezaevlerinde yapılanları..o dönemin yanlışlıkları hala izlerini sürüyor.
bu harika yazı için tebrikler..
biz uzun kahkaha da benden.Hahahahahaha...
yaşamayınca bilmiyor insanoğlu...
bilince de ....
suç bizlerin insanlara biçtiğimiz bir gömlek...ölçüsü ne olacak peki...cemiyet hazırlar fert işler diye tanımlar suçu ceza anatomicileri...kanun koyan cemiyetin yargılanmasını
yada güçlerin otokontrolununu kim yapacaktır...
şöyle bir sonuca götürür bizi...
birilerine suç olan birilerine suç olmayabilir...
o zaman aklın ortak noktası denen toplumun katmanlarının
ortak yargısı suçtur...ne alaka derseniz
şöyle derim...
Haha ha ha ha , önce gülmem lazım Toynak beceriksizliğinize :)))) Keşke dinamit kullansaymışsınız :))))) Ayrıca kim dedi size yağmurlu havada tünel kazın diye ama normal hani puslu hava misali :)))))))))
Seninle zıt kutuplarda olsak da o dönemlerde gerçekten de sağcıların bazılarına çok da farklı davranılmadı ama bu az da oluyor olsa bence bir insanlık suçudur, insanlar suçsuz olduğu halde içeride alıkonulmuştur hem de yıllarca ve sonunda da berat edilmişlerdir sağ kalmışlarsa tabii, yani o kadar işkence, zulüm ve eziyet de cabası ... Ama suç işlenmişsede kişi bunu ödemelidir bence .
Sevgilerimle Toynak ....
Eylüller biraz da böyle heyecanlardı...Gençlik günlerimizin uçuk kaçık hatıralarıydı aslında...Bir anda canlanıverince gözümüzde hatıralar,eski günleri böyle yad etmek hala heyecan veriyor bize...
O günlere selam olsun.....
dostum
inanki okuyuncaya kadar sırılsıklam ter içinde kaldım
gerçekleri olduğu gibi yansıtmışsın kaleminle...
aramızdasın ya
eylül de kim...
GÜNÜN ŞİİRİ...
TAM NOT...