- 328 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oyumun Rengi
Demokrasinin olmazsa olmazı seçme özgürlüğü şayet Cumhurbaşkanı verilen haberleri yalanlamaz ise artık yok... Haber bültenlerinde geçen haberlere göre şayet sandıktan hükümetin isteği doğrultusunda bir sonuç çıkmaz ise oylar teröristlere gidecekmiş... Oysa halk geleceği ile ilgili demokratik hakkını kullanacak zannediyordu... Oysa öyle değilmiş... Terörizm ve istikrar oylanacakmış... Felaket ki ne felaket...
Umarız bu haberler gerçek değildir... Terörizmin bir seçenek olarak sandığa götürülmesi suç değil mi?
İnsan haklarına aykırı değil mı?. Uluslararası sözleşmelere aykırı değil mi? İnsan aklına ve mantığına sığar mı? Ya istenilen sonuç çıkmazsa ki ihtimal dahilinde çıkmaması yönünde oy kullananları terörist ilan etmek ne demek... Baba çocuğuna kardeş kardeşe mi girecek... Bu filmi görmüştük biz...
İnsanların demokratik tercihlerini terörizmle aynı kefeye koymanın adına ne denir bilemem... Ama kendi adıma şunu diyebilirim artık özgür bir ülke olamayacaksak bunu bilmek isterim... Bu benim en temel insan hakkımdır... Ülkeyi yönetenler namusları ve şerefleri üzerine yemin ettiler... Hiç kimse sormuyorsa bile ben soruyorum... Artık Sizin gibi düşünmüyoruz diye özgür değilmiyiz?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.