- 1042 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
8 mart kadın günü, diğer günler dayak günü...
Bu benim fikrim,
Bir çok kişi ’ye saçma ve gereksiz gelebilir, ama eğer denersiniz ,
Ben eminim ki, az da olsa bu toplum da hava değişir.
Belirli bir gün, belirli bir saatte, bütün şehirlerde, aynı anda, bütün kadınlar,
Evdekiler camlara çıksın, sokaktakiler, bulunduğu yerde dursunlar ve 4 saniyelik tek bir çığlık atsınlar.
4 saniye çığlık, şunu temsil ediyor:
Türkiye de, ortalama her 4 saatte bir, bir kadın cinsel tacize maruz kalıyor.
Biliyorum, daha önce de bir çok Hn.Efendi den msj. aldım, :
Sen yabancı ve Hristiyan’sın, Bizim işimize karışma diye,
Ama eğer bugün, bu toplumda, kadının sağlıklı yaşamı ve güvenle nefes alması, bu kadar zor ve tehlikeli olup, benim gibi bir yabancının dikkatine bile çekiyorsa,
o zaman demek ki problem büyük ve çözülmesi gerek.
YORUMLAR
Adamın yazdıklarını seviyesizlikten bitiremesemde yazıyı eleştirip ti ye alan Hanımefendilerinkinin tamamını okudum... Bu ülkenin kadınları ne Arap a ne Acem'e ne batılıya benzer... Okyanustan okyanusa imparatorlar yetiştirmiş bir iklimin kadınları ki hiç bir milletin kadınlarına nasip olmamış kitabeler dikilmiş adlarına...
Den(iz)
Sevgilerimle...
Atilla Çakıroğlu
abovvvvvvvvvvvvvv boyun devrilsin kamillllllllllllllllll
aha da çığlık attım..
Den(iz)
lacivertiğnedenlik
Aynur Engindeniz
Bence sen trol değilsen kesinlikle kadınlara takıntılı bir ruh hastasısın. Ben trol olduğunu düşünüyorum. Yazdığın tuhaf bilimsel verileri okuyup da sana "Kapalı çarşıda dolanan turist muamelesi" yapmamızı beklemiyorsun herhalde. Bak işte biz Türk kadınları bu yüzden dayak yiyoruz. Çünkü korkmayız, salak değiliz, her manyağın lafına itibar etmiyoruz. E bazı adamlar da dik duran kadını sevmiyor. Alt edecek aklı da olmayınca gelsin kaba kuvvet.
Kadın hakları aktivisti senin gibi bir şeyse Allah bizim toptan belamızı verdi demek ki, el fatiha. (El fatiha kısmını çok takma sen biz aramızda hallederiz onu dincek) Benim bildiğim aktivist kendini sağlam bir bölgeye atıp car car etmez. Bizzat olayın olduğu mıntıkada korkusuzca varlığını gösterir. Hakkaten İranlıysan git recm'i protesto et de adam diyelim. Ama orda pabuç pahalı tabi.
Bak hastaysan biz belediye olarak Hristiyan yabancı falan demiyoruz yardım ediyoruz.
Turist can. Bırakın artık bu trollükleri. Yeter da, sıkıldık. Biri hacı olur yazar öteki ecnebi olur yazar. Dedikleriniz mantıklı bir önceki yazdıklarınızla tutarlı olsa neyse. Ayrıca erkeklerin kadın hakları hakkında bir şeyler lütfetmesi de hiç inandırıcı gelmiyor. Trol olmasan bile. Erkeklerden gelecek yardım gelmeyiversin. Arabesk filmindeki Müjde Ar, yardım için kime sığındıysa ve ona kim yardım etmek istediyse, İstanbul'a gelene kadar başına gelmeyen kalmadı ya hani. Bu kadar Türkçe bilen bu filmi de bilir di mi turist can.
Neyse bizde bu gece mübarek gece. günahı başına ya.
Aynur Engindeniz tarafından 3/3/2017 12:01:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Den(iz)
Aynur Engindeniz
Den(iz)
Aynur Engindeniz
Aynur Baş
Dövülecek adalar listesinde.
Peşinize düşüp geldiğim sayfa,
çık şimdi çıkabilirsen.
Az önceki başa, bu ortalarda dursun şimdilik.
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
Den(iz)
Den(iz)
Den(iz)
http://www.edebiyatdefteri.com/161534-kendisinden-yasca-kucuk-erkeklerle-birlikte-olan-kadinlar/
Filiz Şahin.
Den(iz)
Aynur Engindeniz
Laci sen de oku da ilim irfan tahsil et.
Filiz Şahin.
Den(iz)
Aynur Engindeniz
Den(iz)
Aynur Engindeniz
Yahu ben neler diyorum böyle, tövbe bismillah :)
Den(iz)
Aynur Engindeniz
sokak ortasında tecavüze uğradı
otobüste tecavüze uğradı
parkta tecavüze uğradı
pipisi olduğu için kendinde tecavüzü hak gören yaratık kızı köprü altına sürüklerken bunu gören adam koşarak uzaklaştı
günün orta vaktinde parkta 70lik piçin teki köpeğe tecavüz ettiğini görenler polis çağırdığı için şikayetçi olan vatandaşları oğullarına vurdurtacağını söyleyerek tehtit etme cüretini gösterdi
hangi çığlık kaç saat bağırmalı ki işe yarasın
yeter mi bu çığlık
Değerli yazar.
Türkçeyi bu kadar güzel kullanabildiğinize göre her şeyden önce siz yabancı değilsiniz bu bir.
İkincisi bir konuda fikir beyan etmek sadece ve sadece Müslümanların hakkı olan bir husus değildir. Her konuda rahatlıkla fikir üretebilir, görüşlerinizi açıklayabilirsiniz bu ülkede. Bu da iki.
Bizim en büyük ilim adamlarımız ve düşünürlerimiz yabancıları okumuşlar, onların fikir ve düşüncelerini irdeleyip kendileri yeni fikir ve düşünceler ortaya çıkarmışlardır. Farabi- Platon'dan çok şey öğrenmiştir mesela. Dolayısıyla size '' Sen yabancısın ve Hristiyansın '' demiş olan her kimse/ kimlerse, halt etmişler.
Önerinize gelince:
Bir işe yarar mı bilmem ama yine de bir kez olsun denemeye değer. En azından bu konuya dikkat çekmeye yarayabilir ama olur mu? İşte orası biraz zor.
Selam ve sevgilerimle.
Aynur Engindeniz
sami biberoğulları
Bu vatandaşı tanımıyorum. Yazdığı sadece bu yazısını okudum ve bu yazısında bir anormallik görmedim işin doğrusu. Ama öyle sanıyorum ki sizler tanıyorsunuz . Hiç de hayırla anmadığınıza göre demek ki başka cürümleri var.
Her neyse...Ben sadece bu yazısına göre değerlendirdim.
Çığlık konusuna gelince:
Adam bir öneri sunmuş. Kimsenin kafasına silah dayamamış ille de çığlık at diye.
Meme kanserine dikkat çekmek için çıplak poz verenler yadırganmıyor da çığlık önerisi niçin yadırganıyor ?
Tabii ki sadece bu yazıya dayanarak cevap veriyorum.
Ama...
Ama sizler bu vatandaşa sapık bile demişsiniz. İçinizden bazılarına da son derece inanır ve güvenirim ( Sen dahil ) boşa konuşmazsınız. Bir insana durduk yere sapık demezsiniz.
Yani kısaca benim kaçırdığım bir şeyler olmuş anlaşılan.
Bu vatandaş benim ilk kez sayfasına geldiğim biri. Ama sanırım siz epeydir tanıyorsunuz.
Sonuç olarak: her ne kadar sürç-ü lisan eylemişsek affola.
Aynur Engindeniz
Adam Hristiyan olduğunu vurgulamak için araya mesaj geldi de şöyle dediler de gibi şeyler sıkıştırmış. Ne Hristiyan olduğuna inanıyorum ne de yabancı olduğuna. Trol işte. Bkma sen bize, doğrusu senin yaptığın. Bu adam ders çıkartmazsa başkası okur ders çıkartır sözlerinden belki. Biz kadınlar olarak kanayan yaramızın saçma insanların ağzına düşmesinden yıldık. O yüzden tepkimiz senden farklı.
Sevgiler, selamlar hocam.