- 815 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
KOLAY İNANIRSIN
’’Ben senin aşkına değmem, sen daha iyisine layıksın...’’ Veda etmenin en alçakçası, terk etmenin en kalleş yoludur... Aslında bilirsin yerden göğe haklıdır. Aslında bilirsin o anda yapman gereken tek şey, doğru söylüyorsun demek ve ardına bile bakmadan çekip gitmektir... Ama içinde öyle şeyler olur ki sen ağzını bile açamazsın. Miden bulanır, ayaklarındaki dermanın biter tek bir adım dahi atamazsın. Bir şeyler söylemen gerekir, senden anlayış beklenir ama sen tek bir kelime bile söyleyemezsin. Çünkü ne söyleyeceğini bilemezsin. Terk edilmenin en namert olanıdır bu.
’’Ben senin aşkına değmem, sen daha iyilerine layıksın...’’ Defol git o halde demek geçse de aklından, kalbin kendini siper eder, bir şey diyemezsin... En kötüsü de ne biliyor musun? Böyle söyledi diye,
Onu daha bir yüceltirsin, daha bir seversin. Başka kollarda görünceye kadar da hep seni düşündüğü için terk ettiğini sanırsın. Hatta içten içe bu fedakârlığı için ona daha bir bağlanırsın. Çünkü âşıksın... Çünkü aptalsın... Kolay inanırsın...
Celal BAHAR
YORUMLAR
Her zaman söylerim aşkta mantık yoktur.
Gidene Allah'ın selameti başına olsun demekten başka çare yok..
Bir nevi mazerete kılıf uydurmaktır "sen daha iyilerine layıksın" sözü..
Çokta takmamak lazım kimse dünyanın merkezi değil. Bizler öyle gördüğümüz için kendini ulaşılmaz ve bulunmaz hint kumaşı zannedenler oluyor.
Anlamlıydı dost kalem.
Sevgilerimle