- 751 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TAZIYE GULBANGI
BAŞ SAĞLIĞI GULBANGI GENEL
Desturu HAK. Evrenin Nuruyla, kendini Tende ve Canda var eden Hakın adiyla, Bismi Şah Bismi Şah. Ya Hak şüphe yok sen gökte Nur Toprakta Bereketsın. Aşk olsun senin nuruna nail olanlara. / Aşk olsun toprakta bereketi bulanlara. Ber Cemalı enbiya, Kamili evliya Çar ana sırla toprakları olsun nuru derya. Ey alemlerin Varlığı Hak. Binbir renkte görünen, görünmeyen nurun hakkıyla senin birliğine inancımız tamdır. Sana inandık. Senin Yoluna İkrar verdik. Sevgini gönlümüzde topladık. Bu itikat, ikrar ve sevgi ile Bu günkü Hak Hizmetlerimizi ve Gulbanglarımızı eksikleri ile izzeti dergahinda kabul ve makbul eyle. Demler yol olsun Canlarımızın Haka varışları hayırlı olsun. Hayırları bol olsun. Yolları nurlarla dolsun.Xızır yoldaşları oşlsun. Kırklarla Cem olsunlar. Hak Meydanında Yüzleri Ak. Özleri Pak olsun. Devrleri asan ve nurlu olsun. Demi Pir, Nuru Şah,Kamili Evliya Çar Ana Sırla mekanları olsun nuru Derya. Sevgili Canlar gerçekler meydanında kırlarla Cem oldunuz. Masur Darına durdunuz. Darınız Aşk ile olsun Piriniz yardımcınız olsun. Haktan geldiniz . Hakka döndünüz. Pirinize, Murşidinizee sığındınız. Piriniz, Murşidiniz sizleri korusun, varsa eksikleriniz hak meydanında bağışlasınlkar. Hakkın rızası ile kabriniz pür ve nur, ruhunuz şad olsun. Rahat uyuyun huzur içinde yatın toprağınız nur menzilin mübarek , devriyeniz asan olsun. Hak erenler, Şahe merdan, Nuru Eli, Bilge Xızır yardımcınız, Naciye ana şefaatçınız olsun.
Ya Hak özümüz açık, yüzümüz sana dönüktür. Tüm kainatı bilinen bilinmeyen, Görünen, görünmeyen canlı, cansız varlıkların hepsinde sen varsın. Onları kendi varlığında var ettin ve onları kendi rahmetinle nurunla donattın. Onların hepsini kutsadık inandık, san itikat ettik. Yolunu ikrarla bağlandık, inandık, itikat ettik. Pirlerin göstrdiği yola itikatla, ikrakla bağlandık. Bilge Erenlerin, Pirlerin bize birer Güneş olup Hak yolunu aydınlattılar. Onların gösterdiği bu aydınlık yolda itikatla ebediyete kadar yürüyeceğimize ikrar verdik. Ya hak biz huzura geldik. Gönlümüzü sana , ellerimizi rahamna açtık. Çağırdık üçlere, sığındık beşler, yedilere, Onikilere, Pir Ocaklarına, Masumu Paklara, ikrarını kemer yapan Kemerbestlere, Güruhu Naciye, Gönül mekanında Kırklara sığınarak diyoruz. Ya Hak sana gelen Canlarımız için durduk darına, sığındık keremine ya Pir. Sabır ya Şahe Merdan. İnayet eyleyin ya Oniki Nuru evliya, ellerinde tutun ya Masumu Paklar. Yol gösterin ya Kemerbestler. Ceminize alın ya Kırklar. Bağrına bas ya Ya Pirim Bektaşı Veli. Cümle Velilerin, erenlerin hürmeti için. Naciye ananın nuru hakkı için. Senin Yüce Nuruna sığınsrak abu ecdadımızın kutsadığı Ziyaretler aşkına. Muzur Baba aşkına, Baba Masur aşkına ve kutsal Ocaklarımızın yanan ateşi aşkına. Canlarımızı Pirlerin, Murşidlerin, Ernlerin, Gerçeklerin darında , Didarında Ayırma . Topraklarını bol mekanlarını Nur, Ruhlarını Şad eyle. Seninle Şad olsunlar. Devri Asan olsunlar. Ya Hak aşk ile bağlandığımız Abdal Musa, Balım Sultan, Seyid Ali hakkı için. Rum Abdaları sıdkı hakkı için, Horasan Pirleri nutku hakkı için. Gayıb Erenlerin Sırrı hakkı için. Enel Hak diyen Halacı Masurun itikatı için. Yol aşkına derisi yüzülen Seyid Nesiminin nutku hakkı için. Muşidi kamil nihan dervişleri nuru hakkı için, Hakikat ehli demi, demi hakkı için. Darı Mansur, Darı Fazılı, Darı Nesimi, Darı Pir Sultan Abdal hakkı için. Erenlerin, uluların, hak Aşıkların, sadıkların, budelaların, Pirlerin, reyberlerin, muşidlerin, İlmi Ledunla donanmış Bilgelerin aşkı için. Çekilen cümle Gulbangların hürmeti için. Hak yolunda şehid olan erenlerin yüzü suyu hürmeti hakkı için. Gulbanglarımızı, lokmlarımızı, hizmetlerimizi izeti degahında kabul ve makbul eyle. Bu günkü hizmetlerimizi Hakka yürümüş olan Canlarımızın ruhuna bağışladık ruhunu şad ve hanedan eyle. Toprağını nur, hak meydanında yüzünü ak, özünü pak ve kusursuz kabul eyle. Devrini Asan eyle. Bu gulbanglarımız ve lokmalrımız hakka yürümüş tüm geçmişlerinizin canlarınada bağışladık. Birde adına hayır hasanat yapılmamış canlarında ruhlarına değsin. Mekanları nur olsun. Dil Bizden Nefes Pirden olsun. Ask Olsun. Gerçeğe Hü.
Sevgili Dursun Abı Necar ablaö sevgili Canlar her Canlı mutlaka hakka yürüyecektir. Tüm Canlarımızda doğal olarak Hakka vardı. Hak erenler geride kalanlara sağlık ve sabırlar ihsan eylesin. Akş ile eylesin.
1 Mart 2017 Berlin Ali Koçak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.