- 654 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ah Özümüz
Ne diyor bu insanlar sahi böyle.Değişen birşeyler var gibi geliyor bize ama aslında değişen bir şey yok bence.Çeşitli sebepler bahane edip bunların arkasına sığınmak yapılan sadece.Karar vermek diye bir şey var insan iyiye de kötüye de kendi karar verir.Verir ama bu kararın sağlıklı olup olmadığını düşünmez sadece karar verir ve uygular.Sonra doğal olarak vicdani çatışmalar ortasında kalır ve bu hengameye kolay düşer aslında ama bu durumdan çıkabilmek ciddi bir irade ve mücadele gerektirir.Ne diye yorar insan kendini anlamıyorum,halbuki her insan sakin duru huzurlu bir hayat yaşamayı ister değil mi.Kendini dinlemiyor ki insan kendiyle kalmıyor ki insan.Kendisi dışında herşeyin merkezinde olma çabasında.Bir bakabilse özüne insan kendini zor tanır belkide.Çoğu şeyi özene özene kazandırmış kendine bir nevi zorla bi kişilik elde etmiş.Düşünebilmeye,duygulara önem vermenin önemi dehşet derecede ortaya çıkıyor .Üstündeki yalandan gömlekleri atıp içindeki gömleği çıkarmalı ortaya.Güzellik özdedir.Öz olan saf olan doğal olan şey ancak özgün olabilir.Her insan özeldir özü güzeldir.Keşke bu çirkin maskelere bürünüp kendilerini zorla kötü ya da çekilmez amaçsız boş bir insana çevirmeseler.Çoğu insan hayatı yaşamak istediği gibi yaşamıyor ve bunun hiç bir neden ve hiç bir kimseyle alakası yok.Tamamen kendiyle alakalı isterse yaşar.Bahanelerin ardına saklanmak korkaklık bunu ne zaman olursa olsun farkedebilip bahaneleri yıkıp ortaya çıkabilmek ise kahramanlıktır.Ne tek akılla yürür bu huzur gemisi nede tek kalple...Akıl ve kalbi bir arada yönetebilenler ancak bu gemiyi sağ salim karaya ulaştırabilir.