- 567 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
# YATMIŞİKİDEN TAVŞAN #
# YATMIŞİKİDEN TAVŞAN #
_____________________________
Altmışiki-den tavşan yapmaktan aciz olanların, yatmış oldukları yerden göbeklerini kaşıya kaşıya ve sağda solda ağızlarından salyalar saçarak, tertemiz ve ülkesi için tedirgin olan insanlara terörist yaftalarıyla saldırması, karşılığı olmayan garip bir çaresizlikten başka birşey olamaz.!
Ortaya atılan her algıda en ön safta bende olacağım gayretiyle kanat çırpanların, çıkarttığı manasız gürültü ise, boş tenekeden çok ses çıkar sözünün haklılık payına en güzel örnek sanırım. Sanal algılara şapur şupur algida dondurma yalar gibi dili dışarda koşuşanlara acımaktan başka birşey yapamıyor ve anlatamıyor olmanın hazin sessizliğindeyim.
Anlatılan somut gerçeklerin teknik izahını dinleyenlerin, trene bakar gibi bakıyor olmalarından kaynaklı; onların IQ seviyelerine göre bir izahı yapabilmeyi ne çok isterdim oysa. Tren gibi siren seside çıkaramadığım için en güzel yolun hı hı sen haklısın diyerek, onları şampiyon ilan edip geçiştirmek olduğuna karar verdim.!
Bunlar, gözüne fener tutulmuş tavşan gibi oldukları yerde çakılı ve bön bön "LAMBA" ya bakıyorlar.
E haliyle kulaklarından tutup kaldıranında elinde, en sonunda başı okşanınca niyet çeken ve her defasında bir parça yeşillikle mutlu olan bir tavşana dönüşmesi kaçınılmaz oluyorlar.!
Altmışiki-den tavşan yapmayı herbirimiz ilkokul çağlarında öğrendik. Fakat; yatmış olduğu yerden tavşan yapanlarınsa, bitimsiz ve ardarda sıraladıkları yalanlarla doyurduğu ve bir "LAMBA" ile dondurduğu zihinleri görüyoruz bu devirde.!
Bir karikatüristin kaleminden, bir kitap dolusu mana bırakan bu çizimine sadece alkış tutmak yetmez diyerek yatmışiki olanların kulaklarını çekmiş olsun bu Ramak kaldı da...
Layık olan herkesi bambaşka/n yüreğimle riyasız selâmlıyor ve HAYIR-lı günler diliyorum.
Ramak kaldı / ( Samim İĞDE )