- 682 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Plastik Günler
Eskiden daha sahiciydi yaşamlarımız. Şimdi insana ve insani değerlere büyük bir saldırı var. Bir taraftan silahlarla bombalarla insanlık gayya kuyularında inim inim inletilirken diğer taraftan İnsan Haklarını Demokrasiye indirgemiş çifte standart şaheseri Batı aydınlarından denizlerde boğulan Aylan bebekler hakkında tek bir yazı yok. Demek ki Cemil Meriç haklı vicdanlı olmak için Münevver olmak gerekli.
Fransa’da patlayan bombalar tüm Avrupa ailesi bombayı patlatan Neoconlar karşısında aynı safta dizilmesini sağlandı. Şimdi bu gözü dönmüş güruha tekmil verirlerken yabancı düşmanlığında iki taraf anlaşmış görünüyor. Doğuda insanların hayatları ölümden bile değersiz hale gelirse Batı daha ne kadar rüyalarında sosis görmeye devam edebilir. Bu sorunun cevabında Akdeniz ne kadar stratejik bir coğrafya ise Ege’nin de en az onun kadar önemi vardır. Bu önem bizlerin içine giren Suriyeli halklarla test edilmektedir. İstenen nedir? Neden Türkiye yabancıları bünyesinde tutuyor. Bunun insani çabaların bir parçasının dışında siyasi bir amacı bulunmaktadır. Bu siyasi amaç Batı dünyasında esecek Yabancı düşmanlığının şiddetine bağlı olmakla birlikte nihai amaç güney doğumuzda bir Pkk devletinin denize açılmasını sağlamaktır. Bu oyunun kurgusunda Batı hatta İsrail dahi piyonlardır. Kurgu abd ve Avrupa ülkelerinin tüm damarlarına sızmış Siyonist Nato örgütünün kurgusudur. İşte tam burada Batıda Yabancı düşmanlığını arttırmamak için Devlet beslediği Suriyeli sığınmacıların bu topraklarda kalmasını sağlamakta hatta bir güvenli bölge için çabalayarak askerini dahi Suriye batağına sokmaktadır. Türkiye burada ya bu bataklığı kurutur ya da bu bataklık koca ülkeyi içine çeker yutabilir mi yutamaz elbette ama istikrarsızlaştırma potansiyeline de her zaman sahiptir. En azından bir süreliğine Ekonomik hedeflerimize balta vurabilir.
Afganistan bitmiş, Pakistan can çekişiyor, İran ambargolarla inliyor, Irak’ta Batı bombalarıyla nÜfusun yarısı ya öldü ya sakat, Suriye felaketiyle beş milyon kişi başka ülkelerde sığıntı, Libya Kaddafi’nin ardından mevlit okutuyor, Mısırda Demokratik bir darbeyle başa gelen Sisi Avrupa’da kırmızı halılarla karşılanırken kimse Tahrir Meydanında halkın üzerine ateş açılmasını kınamadı. Geriye bi Suudiler kalıyor bir biz. Suudileri İran’ı Yemene müdahalesiyle yola getiren Abd aynı politikayı Japonya ve Güney Kore’ye karşı Uzak Doğuda uyguluyor. Sizi ancak bu gaddar diktatörlerden ben kurtarırım diyor. Diktatörlerden biri İran diğeri Kuzey Kore.
İnsanlık ve insan hakları Avrupa’ya zoraki giydirilmiş vicdani gömlekler. çocukken bir sonraki yıllar da giyebilmem için büyük ayakkabı alırlardı bize, işte Avrupa’ya giydirilen bu giysi o ayakkabılar benim ayaklarımı nasıl vuruyorsa Avrupa’nın Demokrasi inancına da öyle vuruyor hatta hiçe indirgiyor. Neden hep bombalar Fransa’da patladı, Belçika da Fransa sayılır. Çünkü Fransa Demokrasi İntelijesyasına sahip tek ülkedir. Başka bir suçu daha var. Eski devlet başkanlarını seçmediler. Şimdi takke düştü kel göründü. Kominizmin yıkılmasıyla başlayan insaniyet endeksindeki düşüş Avrupa’nın sömürge çağlarındaki Hristiyan vicdanını sardığı kanlı sandıktan çıkarmasıyla milyonlarca Aylan bebeğin feci şekilde ölmesiyle sonuçlandı.
Ufak bir ışık var . Ama bu kıvılcımı sürekli üfleyerek büyütmekle biraz olsun Doğu Batı dengesi kurulabilir. Neden Rus diplomatlar öldürülüyor sanıyorsunuz. Eğer Rusya Erdoğan’ın " Dünya Beşten Büyüktür "mottosunu kullanırsa tüm üçüncü dünya ülkelerinde Rusya öne geçecektir. Elindeki gücü bırakmak anlamına geleceği için şimdilik buna yanaşmıyor olabilir ama dünya konjöktürü Rusya’ya tekrar bir imparatorluk kurmasını emrediyor. Sadece Rusya’ya değil bize de başka emirleri var. Tarihin kırılmasını yaşıyoruz bu kırılma sonrası kocaman bir yirmibirinci yüzyılın harabesi Batının üzerine düşecektir. Batının tek kurtuluşu üretim teknolojilerini otuz yıl içinde değiştirmesi olarak görülebilir ama buna devletlerden daha büyük olan Siyonist güçler izin vermeyecektir. Orta Doğuda petrol olmazsa İsrail’in güvenliğine kimse bu kadar özen gösteremez. Üretim teknolojilerinin yenilenmesi için bu bölgede pkk temelli bir Kürt devleti ve bu devletin Museviliği kabulü gerekmektedir. Gerek Şart budur. Bence tüm bunları bilmeden devletin neyle mücadele ettiğini bilmek olanaklı değildir. Allah askerlerimize kudret versin, Yöneticilerimize dirayet versin. Hoşçakalın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.