- 806 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ah kadın
Ah kadın ,ah yaradılışım narin bahçelerin gül desenli çiçeği yuvam .karanlıkta kalsam fikreme düşen ışığım.ecel terleri arasında yarına bıraktığım soyum sopum ah kadın.
Bir garip izliyorum seni uzaklardan ,ne dir başına yağan siccim sağınağı ne dir dünyanın senle alıp veremediği.
gözümde ki sis perdeleri ufaklardan bile öte uzatsam dokunacak gibiyim sanrılardan ibaretim ama .kaldırabilsem sana yapılan zülümleri suçlu yüreğine hüküm giydiremeyenlere verecek aklım olsa keşke .Bir film sahnesinden hatırlıyorum oyuncu tecavüz bir sex eylemi değil şiddet eylemidir diye veriyordu repliği .hem şiddet yapabilirken hem günaha nasıl atılgandı insan bu kadar .ve sonra adalet korkusuyla cinayet şiddetin domina taşları sanki biri düşünce ahte sıra sıra düşüyorlardı işte.
Ve gene çok sevdiğim bir yazarın bir kitabından aşkla gelen sex günah değildir .başka her şekli sexsin günahtı yazar ileriye gidip hatta insanın eşiyle yaptığını bile zina sayabiliyor du aşkın olmadığı ortamda.Bu gün sex ticaretinin oldukça yakın olduğu dönemde günaha ulaşmak telefonumuzun içindeyken.tecavüze medet ne birde tabi onu izleyen cinayet .çok örnekler verdim farkındayım babamın hep anlattığı hikayeyi anlatmayı da çok isterim .zamanın da bir kral vezirinin eşine göz koymuş aklı fikri onda imiş bir gün kral sırf o kadına sahip olmak için bir ülkeye savaş açmış ve başında vezirini göndermiş ordunun tabi haliyle kral ordunun çıkşıyla hemen vezirin evinin kapısında içeri giriyor ve vezirin eşine ona sahip olmak istediğini aktarıyor vezirin eşi korku ret demek eşinin de kendisinin de sonu demekti .Vezirin eşi müsade isteyip mutfağa gidip geldikten sonra kendisini sunacağını söyleyip ayrılıyor kralın yanına üç yumurta ile dönüyor farklı renklere boyanmış.krala üçünün de tadına bakmasını söylüyor kral bakıyor vezirin eşi tatlarının arasında ki farkları sorunca aynı fark yoktur diyor kral vezir karısı ekliyor kralım eşinizle benim aramda da fark yok benim rengim mavi o yeşil sadece diyince kral ordan ayrılıyor demem o ki herkes te aynı olan şeyi aklımızda kurduğumuz fantazi dünyasında neden farklılaştırıyoruz ki .hem gene ticareti oldukça yaygın bu çirkin şeyden istediğini bulabilecekken açığını kapalısını üniversitelisini gencini yaşlısını neden?
Ve bir kadına o...u demeye hiç bir erkeğin hakkı yok unutma onlara o iş için para veren sensin sen vermesen o vermese o o işi keyfi yaparmı ?fatma istiyorsan ali ol canımın canı ak pak ol seni saçına rüzgar değmemiş çiçekler bulsun şiddete günaha ne lüzüm allahın verdiği aşk nimeti var aşk ile yap ister nikahın olsun olmasın sorgulayamam ki aşksa zaten ömürlüktür ki bu da karı kocalık oluyor işte ama şiddete tecavüze ne lüzüm aşk git eğer yüreğine göre değil beline göre yaşıyorsan senin sayende birileri para kazansın adam öldürüp piçmeye yakmaya ne gerek var canımın canı dünyada aşk var aşkın lugatında zülfe zevalmi var ?
YORUMLAR
"Fatma istiyorsan, Ali ol canımın canı,
ak pak ol
seni saçına rüzgar değmemiş çiçekler bulsun" Bu sözlere bayıldım... Ali olmak yürek ister...
Sevgilerimle