- 1383 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
SOYGUNCULAR
Ülkem çok garip bir ülke, bir yandan bizim derneğimize bağış yaparsan cennetten tapun hazır diyerek halkın dini duygularını sömürüp bu sömürü düzeninden bitleri kanlanan parazitler ve bu inanılmaz duygu sömürüsüne kanan bir millet. Bir millet nasıl bu kadar zır cahil olabilir, böyle bir palavraya nasıl inanabilir insanın aklı sırrı ermiyor... Aslında eriyor insanlar dinle yatıp dinle kalkıyor ve gerçek yaşamda körleştiriliyorlar...Bir de bunun üzerine sahte günah olgusu devreye sokularak bu insanların doğru hareket yapmalarını engelliyorlar ve şükür edebiyatı ile sömürü düzeni için tüm olgular hazırlanıyor ve soygunlarını uygulamaya koyuyorlar...Ne zamana kadar bir gün bir yerde tökezleyip cahil olmayanların ellerine bu soygun belgelerinin geçmesi ile ve bir bakıyoruz ki bu soygun düzeninin içinde dolaylı olarak bizleri yönetenler de var...Almanya da patlak veren (Deniz Feneri ) skandalı orada daha büyük bir etki yaparken, asıl etki yapması gereken ülkemde bu olayı veren gerçek vatansever gazeteler tehditler yolu ile susturulmaya çalışılmıştır ve iktidardan korkan gazeteler bu olayları yazamaz hale gelmiş yazanlar ise tehdit edilmişlerdir ve şu anda ülkemde tam bir yandaş medya ortaya çıkmış ve halkı kandırmak için yalan haberleri ülkenin yarısına yutturmaktadırlar...
Bir ülke düşünün ki kayıp trilyon davasından mahkumiyet almış bir zatı mahkeme suçlu ilan ettiği ve ev hapsi ile hapis yatması gerektiği halde Cumhurbaşkanı tarafından af ediliyor...Bu kayıp trilyon davasından üstelik kendisi de yargılanıyor bir ölçüde kendisini de af ediyor, böyle bir ülke var mıdır sayın okurlar yer yüzünde var işte Türkiye...
Bir başbakan çıkıyor diyor ki en az 3 çocuk yapın, (sonra bu sayıyı 5 e çıkardı ) ve iddialı konuşuyor Allah rızkını verir
olur ey halkım siz başbakanınızı dinleyin, 3 çocuk yapın ve yirmi yıl sonra onun görüşünden biri olarak gidin onun düşüncesinden olan bir partiye oy verin...Başbakanın ve onun görüşlerinden olanların asıl maksadı da budur zaten, bu insanlar okuyamamış, aç kalmış, işsiz kalmış umurlarında değildir , onların umurunda olan şey kendisine oy gelmesi ve kurdukları sömürü düzenlerini korumaktır... Nüfus artınca sorunlarımız artmaz korkmayın, işsizlik çoğalmaz, barajlarda sularımız eksilmez, elektrik tüketimi artmaz, siz başbakanınızı dinleyin çocuklarınızı başbakanınız okutur,
adam eder ,her şeyden önemlisi de Allah rızıklarını verir (Allah bu söyleme aldanıpta çocuk yapan şahıslara da akıl ve fikir ihsan eylesin amin...)
Sonra Cemaat denen varlıklar ortaya çıkıp bunların çıkar kavgalarından nemalanamadığı için iktidarın kirli çamaşırlarını ortaya seriyor, rüşvet pazarlıklarının konuşmaları, video görüntüleri ve evlere yapılan baskınlarda bakan çocuklarının hırsızlıkları ve bir banka müdürünün ayakkabı kutularında gizli paraları çıkıyor ve bir başbakanın oğlunun başında olduğu Vakıf vasıtası ile alınan rüşvetler bu vakıflarda toplanıyor ve imara açılamayan yerler villa rüşvetleri ile başbakanın çevresine ve bu vakfa geçiyor...Ve yapılan anketlere bakıyoruz halen bu hırsızlıklara halkın % 41 i evet diyor ve bu hırsızları destekliyor, savunmaları da özrü kabahatinden büyük dedirtircesine e hepsi yemiyor mu bunlar güzel işler yaptılar yesinler helal olsun diyebiliyorlar...
Ne diyelim;
Türkiye İmkansız denilen şeylerin olduğu, akla zarar olguların uygulandığı bir ülke ,
Böyle ortamlardan büyük paralar götürmüş bir zat şunu söylemişti...
"Bu dünyada aptallar olmasa, biz zengin olamaz aç kalırdık"...Evet aç kalmadıklarına hatta sülalelerini garanti altına aldıklarına göre biz aptal bir milletiz var mı başka bir izah tarzı...
Kazım Doğan
YORUMLAR
ÜLKEMİDE İNSANLARIMIDA ÇOK SEVİYORUM AMA BU ÇELİŞKİLER MOZAİĞİNDEKİ GARABETLERİ DE İÇİME SİNDİREMİYOR VEDE GENÇ YAŞTA BU MİLLETİN BEKASI İÇİN CANINI FEDA EDEN ATATÜRK 'ÜN RIHUNUN İSYAN ETTİĞİNİ VEDE KEMİKLERİNİN SIZLADIĞINI DÜŞÜNEREK ÜZÜLÜYORUM..
DOLAYISIYLA SEVGİLİ DOSTUM;SANA KATILIYOR VEDE SENİ KUTLUYORUM..
"Zaman hapsediyorken bizi, hiç usanmadan vuruyor kuru rüzgarlarını, bizi hiç bıkmadan savuruyor bilinmez diyarlara ve belki de en acısı yüreğimizdeki darbe izlerini kapatmıyor, merhem olmuyor; üstelik bu darbelerle oluşmuş yaralarımızı genişleterek acının tarifini imkansızlaştırıyor, daha da kötüsü neye karşı savaşıyoruz da sonucuna katlanıyoruz anlaşılmıyor; yaşanan günlerden sonra masumluğumuzun en acı bedelini ödediğimizi anlamak hiç de zor olmuyor benim için".
Efendim, öncelikle bu yazı benim yazdığım bir romandan parçaydı sadece. Aslında eserdeki konu ile buradaki konu arasında hiç alaka olmamasına rağmen, bu kısım gerçekten mükemmel anlattı sizin yazınızdaki düşüncelerimi. Masum olmak ve bedeli... Daha ağırı ne olabilir ki insanları aldatmaktan başka! Hele bir de bu insanlar masumsa... Gerisini düşünmek istemiyorum artık. Ellerinize sağlık güzel yazıdıydı. Saygılar...
aslında aptal eğiliz
azcık safça daha iyi anlatır bizi.
bir iki yol açma ve park yapımında belediyenin olağanüstü çalışmalarından bahsederiz
ramazan da özelikle edilen yardımları sanki ağalar cebinden veriyormuş gibi nerdeyse ayaklarına kapanırcasına minnetle anlatırız.
ve bir oy kaybı efendim bizzat şahit oldum
bu seneye kadar aldıkları oyun bir kısmı gezici satıcılar yasaklandığı için başka partiye kayacaktır.
çare bulunması önemle rica olunur.adamların reklamını yapmış gibi oldum.
uyanık geçinen saflarımız
şunların arkasında değilde önlerinde saf tutmaya çalışın tabiki akılen...
yazınızı ve emeğinizi kutluyorum kazım dost.
her şeyin farkında olan ve sizin tabirinizle zır cahil olmayanlar bir tek bu iktidara muhalif olanlar..
bu nasıl anlayış...
geçmişi, geçmiş yönetim anlayışlarını işin içine katmayan, bir kaç olayı görüp, bir kaç habere göre yorumlanmış, pek çok şeyin gözardı edildiği ve derinliği olmayan popülarite amacıyla yazılmış bir yazı..
İmkansız denilen şeylerin olduğu, akla zarar olguların uygulandığı bir ülke ,
Böyle ortamlardan büyük paralar götürmüş bir zat şunu söylemişti...
Bu dünyada aptallar olmasa, biz aç kalırdık...Evet aç kalmadıklarına hatta sülalelerini garanti altına aldıklarına göre biz aptal bir milletiz var mı başka bir izah tarzı...
Ankaranın göbeğinde bakkal öldürülesiye dövülebiliyor. hastanede doktor rapor veremiyor. Ve başkan kalkıp dövdürdüklerini savunuyor.
Tuzla tersanesi kalkacak diyor bakan, oysa daha genişletilmesi içn deniz dolduruluyor. Yollarımıza taşlar sökülüp sökülüp döşeniyor. Yani yandaş holdinkler palazlandıkça palazlanıyor.
Bu halk şimdilik Ramazan çadırları ve torba torba kömürlerle susturuluyor. o torbalarda sanki ceplerinden veriliyormuş gibi.
Çok güzeldi Kazım kerdeşim. yüreğine kalemine sağlık.
Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Kazim agabey bunda ne var ki adam basin aciklamasi yapiyor yüzlerce kisinin önünde milyonlara sesleniyor ve Aydin Doganla yaptigi pazarligi anlatiyor. Kabul etmedigini ve bu sebeple kendisi hakkinda alyhte yayin basladigini anlatiyor.
Halk düsünüp soramiyor, böyle bir pazarliga nasil oturuyorsun sen bu ülkenin basbakanisin, bir isadamina rant pazarligiysa bu o bir isadami ki yaptigi onu baglar ama bir basbakan ve bakan hepimizi temsil ediyor ve o masadan verilen rüsveti begenmeyerek kalkiyor. Burada deniz fenerine defalarca para göndermis biri olarak kendimden utaniyorum. Bizim vicdanimizi da sömürerek buralara geldiler.
Ama bu halk uyanip hooop diyecektir. Bu rezalete mutlaka dur diyecek birileri cikacaktir. Üslubuyla, yasntisiyla, yönetimiyle Türk halkina yakismayan bu insanlarin bir an önce yoldan cekilmesini umut ediyorum.
Basinin yarisini ele geciren bu anlayis, savasini devam ettiriyor. Malesef halk olarak din silahiyla vuruluyoruz ve kan kaybimiz devam ediyor.
Bunlarin ne islamiyetle ne Tanriyla uzaktan yakindan alakasi yok, Amerikanin yönetiminde bu dünyada sefasini süren bir gurup, ama sonlari hic iyi olmayacak. Oynadiklari oyunun sonu cok yakin. Kutlarim duyarli abimi...
ssevgili arkadaşım namuslu olmak hak yememek artık insanlara çok tuhaf hatta aptalca gelmeye başladı. insanlar arka arkaya bu inanılmaz soygun ve sahtekarlıkları duya duya kanıksadılar. ve zamanla doğal gelmeye başladı. halkta büyükler yapıyor ben neden enayi konumuna geleyim diyerek elektirik kaçaçıları en basitinden türemiş yıllardan beri savunmaları da baştakiler çalıyor bize örnek oluytorlar. biz de ne diyoruz o zaman kendimize eneyice dürüst olmaya devam edecez elbet duyan olur bu düzen bir gün değişir umuduyla...
ellerine cesur yüreğine sağlık. korkakların kol gezdiği bir ortamda senin gibilere ijhtiyaç var...