Son Veda
Biten bir aşktı bizimkisi. Eline geçmeyecek son mektubum olsun haykırdıklarım. Saatler hoşçakal demeye ayarlı. Belkide en masumuydu hiç birşeyden habersiz o akrep ve yelkovan..
Bütün şartlar toplanır güneş her gün doğar ve daha çok sevmek için yaşadığın hayatın bedelidir acı sonlar. Anılarımda unutmak için sevdiklerim, kuru sıkıya giden gülüşlerim, beş para etmeyen o lanet olası değerlerim, bilirdim terk edeceğini beni. Hazır kıta beklerdim göz içlerinde üç beş insaf ararken.
Ceplerimde cümleler kalmadı. İyi niyetler asıldı teker teker. Bu mektubu sen oku yalnızca ve bil hayat her zaman daha sert vururdu ulu orta yaşıyorsan sevinçlerini eğer.
Kafamı tırmalayan " Şimdi ne olacak? " sorusu. Defalarca ölmenin bedelidir sahneyi alkışlarla terk etmek. Ben geldiğine alışamamışken gidişini izlemek varmış hayatta. Her biri katedilen çocuklardı umudun ismi. Bugün bekleme sevdiğim. Geçmişin gelecek kokuyor bu gece.
Bize kalan hatırlanmanın iyi kısmı. Geçmişin cezasını elleri prangalı yaşayan bir adam. Çok sevmişti kadını. Bilemezdi uyurken göz kapaklarına çizdiği hayaller olacağını. Zaman eritiyor bizi. Çok sevmekte yetmiyor şimdi.
Ne kadar zordur bilemezsin ölümden bir çocuk doğurmak.Sen kokuyor benim olan herşey.. Ne kadar azmış kendimde çok dediklerim.. Zamanın hatırlattığı yanım kaybettiğimi bulduğum en güzel çocukluğum. . Kendine iyi bak sevgilim. Benim bakamadığım günler senin olsun.
Hoşçakal yarınım. Seni dün gibi sevmekte varmış hayatta. Hoşçakal sevdiğim. Korkuyorum hayat canımı alıyor her saniye. Hoşçakal umudumun en güzel yanı. Başka bir hayatın belki bir gün dedikleri çocuklarıyız biz. Hoşçakal bu kirlenmiş hayatın temiz yüzü. İçimden kopan içim. Boğazımda kalan her düğümde sevmiştim seni..
Hoşçakal geleceğim.
YORUMLAR
Boğazımda kalan her düğümde sevmiştim seni..
Güzeldi yüreğinize sağlık...
Neden bazı aşklar...
Gidiyor, bitiyor.
Bilmeden üzmüşsek,
Aşk bizi affetsin.