- 569 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Birlik umudu (6)
Sevgili Abiciğim,
Aslında bu konu ile ilgili bir daha yazmayacaktım ama üzüntü dolu mektubunu alınca son birkez yazmak istedim. Caddemize büyük markalar geldikçe, kurumsal büyük firmalar cadde güzelleşecek, mal sahipleri paralarını güzelce kazanacak ama artık söz haklarını kaybedecek. Düşün bir kere toprak sahibi olan bir gecekondunun müteahhide toprağını verdikten sonra apartman dikilince ne kadar söz sahibi olur insan. Büyük markaların büyük birlikleri gelecek, küçük esnaflar birleşip söz sahibi olup kurallarını koyup caddeyi yönetebilicekken, onların kurallarına göre hareket edecek ve boyun eğip kabullenecek, doğdukları büyüdükleri ekmek yedikleri yeri onların birliklerine teslim edecek ve hepsi birer birer silinip gidecek. Daha fazla uğraşmanın anlamı yok abi, eğer bir çatının altında toplanamayacak kadarlarsa durum vahim demek ki. Sen kafanı artık bunlara takma benide kendinide üzme. Şimdi güzel bir haber vereyim sana aramızdan bugün 14 şubatta Sevgi gününde umreye gidecek değerli bir dostumuzun sana selamı var. Bizim içinde dualar istedim hem birlik için hemde sevdam için.Belli mi olur kimin duadının kabul olacağı. Zem zem suyumuzu ve hurmamızı getirmesi için rica ettim, bizlere de Allah nasip etsin inşallah. Güle güle git dedim o güzel insana.