- 655 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
suçluyum
Sordum kendime neden diye? Cevabım yoktu. İsyanım kendimeydi. Bu hale gelişim karakterimdendi. Kötülüğe iyi niyetle yaklaşmak insanların alışık olduğu bir şey değildi. O Yüzden hep yanıldılar hakkımda. Oysa olması gereken buydu, kötülükle karşılık verseydim onlardan ne farkım olurdu. Yüreğim sevgi dolu yanlış anlaşılması onların sığ düşünmesinden.
Yalnızlığım, her şeyden elimi ayağımı çekmem bundan.
Güçlüyüm o yüzden ayaktayım. Yenilgilerden çıkmak ve hep yeniden başlamak çok zordu.Bir kere kendilerine ne yaptıklarını sormadılar .
Suçlu aradıklarında benden iyisi yoktu. Onlardan değildim. İhanet, yalan dolan, dedikodu, art niyet, bencillik. Bilmem. Onurlu yaşamaya çalışmak. Kalabalıkta tek başına. Büyük çam ormanında çınar ağacı olmak gibi.
Suçluyum ihanet etmedim
suçluyum katlandım
suçluyum yine de sevdim
suçluyum sevgisiz yaşadım
suçluyum sabrettim
suçluyum meyve verdim
suçluyum kadınım
suçluyum idare edemedim
suçluyum bir türlü ölemedim
Hacer Sarıgül
YORUMLAR
'' Ölümümden kimse sorumlu değildir, iyi niyetlerimden başka '' bir şiirimde böyle demiştim.
İyi niyeti anlayabilmek için karşıdakilerin de iyi niyetli olması gerekiyor ama...işte bu ama'lar çoğaldıkça insanın da kendine olan isyanı büyüyor.
Genelde kullanılıyor bu iyi niyetler, suistimal ediliyor.
Ama yine de direniyor iyi niyet sahibi olanlar,sonuna kadar
En ilginç olanı da günah keçisi olarak hep iyi niyetli olanlar seçilir.
Yazılarınızda kendimden çok şey buldum. Sanırım okuyacağım zaman buldukça.
Siz yine de iyi niyetli bir suçlu olmaya devam edin:) En güzeli bu yine de.
Saygılar