- 2358 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
TARİH ASIRLAR SONRA TARİH OLUR, AŞKSA YILLAR SONRA AŞK. AŞKINI DEMLEDİKÇE DEMLEDİN ZAMAN CEZVENDE. ŞİMDİ O AŞK ZİFİR GİBİ KARANLIK, ŞİMDİ O AŞK ZİFİR GİBİ ACI. ARTIK NE O AŞKIN RENGİNİ AÇMAYA OKYANUSLAR NE DE ACISINI AZALTMAYA ŞEKERLER YETECEK. HEP BİR KEKREMSİLİK KALACAK DİLİNDE VE HEP MEKANSIZ HATRA GELECEK ANILARIN.
Şimdi burada olsan halimi görün gelir o ipekten de yumuşak , ellerinle kapatır benim açı dolu gözlerimi ben kimim der. Biraz bekledikten sonrada en tatlı halinle karşıma geçer öperdin. Kimi vakit ana kimi vakit abla kimi vakit dost olduğun şu sahipsiz adama.
geç kalmış mektup bir
mektubun ucu yanık yüreğinde
sevgimle güzeldi
Hımm.. Kolay gelsin mekansız.. Gerçekten inanılmazı başarıyorsun!..
Yazınsal serüvenini destekliyorum dediğim günden bu yana çok geçmemişken üstelik !..
Taktirle takip ediyorum.
Bir de eleştirel: Çok yoğun duygusala evriliyor yazı temlerin,imgelerin..
Hadi sana, -aklın soğuk sevgisini- önermeye pek haddimiz ve hakkımız olmasa da :) yine de acısını; kalbinden -aklına- yöneltmişlerden olma(ya)sın dedim..
Esenlik ve başarı dileğimle...
Tam puan..
Göktürkmen tarafından 9/8/2008 9:01:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yazını kaç kere okudum hatırlamıyorum...her satırını didikledim..sorguladım..her satırın yıl gibi..ne hikayeler var oralarda..inanılmaz etkilendim bu yazından..şiirlerini zaten takip ediyorum yazılarını da ama bu yazı çok sarstı beni..
Şiir tadında üstelik...
Elveda ne acı demi -el- elsin artık bana yabancı düşünsene bir kere El oluyorsun.
özelliklede bu kısmı çok etkiledi..evet elveda dersin kuru bi elveda onca yaşanmışlıkların üstüne el-ve-da...ve bir anda el oluyorsun...bitermi acaba bu üç heceyle herşey..bitmezmiş işte...birikirmiş yüreklerde...dolar taşarmış..bizde senin kaleminden okurmuşuz..
kalbin acılardan uzak olsun...tebrik ederim...