- 1513 Okunma
- 9 Yorum
- 2 Beğeni
Küs'günlüğüme..
Dumanlı bir sabahın uzaklı gözleri pencerede.. Radyoda Mümin Sarıkaya "ben yoruldum hayat"
O tını ardından akan gözyaşlarımdan ve kâlbimden özür dileyerek..
....
Bazen küçük küçük çakıl taşları batar
kâlbin derinliklerine.
Ne olduğunu şaşırıp yine ne günâh işledim diye duâlarını gözden geçirir insan ama yanlış yoktur. Yan etkiler vardır...
Yine susar insan! bilir ki kâr etmeyecek ne yazılan ne okunan. Karalanıp buruşturulup geçilecek bunca kırgınlık ve küskünlük..
Bir tutam huzuru çok görenler hem kendi ışıklarını söndürecekler o taş kalplerindeki hem de diğer tarafın.
ki
istedikleri olmayınca karşısındakini bozuk sananlar insanlığın adını karalayanlar olarak yazılacak tarihine mağdur kalplerin.
Kötülükten içlerindeki iyilik filizlerini kurutanlar
çamur atanlar
çiçek koparanlar vakitsiz, duyguları dahası da insanlığı ezerek bu dünya da yol alanlar
ve
... lar..lar.. aslında dahası da var! Ama onlara fazla laf zayi etmeyip sadece birkaç dize’m var gayrısı bana kalsın
ve unutmasınlar şâirin Yüce’l dizelerini!
"Yerin seni çektiği kadar ağırsın,
Kanatların çırpındığı kadar hafif..
Kalbinin attığı kadar canlısın"
keza bundan ötesi ahiret ve hesap.
Ben sustum! herşeye ve herkese konuşmasam birşey kaybetmeyeceğim ama konuşunca mecali tükenecek cılız nefesimin.
O yüzden
sadece papatyaları seviyorum ve kelebekleri hayatın penceresinden. Bunlar geçecek diyorum bitecek eziyetler savaşlar vs.. vs...
Ruhumu kahve kokusuna bıraktım, artık kendi dertlerimin kraliçesiyim tahtım seviyor beni alımlı bir ezgiyi mütemâdiyyen mırıldanırken dilim... " ömür bir nefes derinden "
ki kral bir radyo mutfak rafımda kahve masada aklım Allah ile..
Gözyaşlarım yanaklarımın yoldaşı yine gülümsüyor annem orkidemden bana...
"ömür bir nefes derinden"
Şimdi herkes kendi hayatının şiirine final olsun, şimdi herkes Allahına ve şeytanına emanet olsun..
9Şubat2017/ Z. Nâr
YORUMLAR
"nerde bir üzgün görsem kırılmış hatta küskün " ilemde olsa gecer sabret zaman ilac diğecem ama öyle değil... vakitsiz ucmazmıs kuslar ve yağmurlar mevsimi gelmeden düsmezmis ,hayatı bende anlamıyorum kendimi anladığım zamanlarda...icinde kendinle hesaplas sorgula hatta kendini eğerki bir sucun yoksa sakın bir daha üzülüp ağlama ... dostca bir kalem
yüreğine sağlık
"ilgictir insan kendinin düsmanıdır ve her insan kendi kendine düzelir"
Nar-ı Çiçek
Tesekkürler degerli yoruma.
Saygılarımla
Nar-ı Çiçek
Bunu vakitlice öğrenemedim gitti.
Herneyse hayat bu işte, varlığına teşekkürler değerli şair'em.
Sevgilerimle.
Gitmiyorsunuz değil mi, yazıları ve en önemlisi şiiri bir başına bırakıp... Veda yazısı olmasın temennimle
Nar-ı Çiçek
Bir şiire gömün beni demiştim bir karalamamda bir zamanlar.
Şaşkınlığımın sebebi sendelememdir. Biryerlerde çok iyimserim sanırım. Yoksa niye canım acısındıki dururken.
....
Şiirler sizin gibi gerçek sevenlerine emanet değerli şiir dostu o yüzden içim rahat.
Sustum inan ki sustum.
Çoktu ama azığıma aldım, yüreğime hepten yerleşiksin.
Sevgimlesin hem de tüm varlığımın yettiği kadar ve yetemediğim çok şey yine pay etmek iken boynumun borcu.
Sevmelere dair...
Yıkımlara muktedir bir pencere belki de boyunduruk.
Günün ve ömrün güzel geçsin ki temennim ne olabilir ki böylesine güzel bir insana.
Sevgimlesin, bil bunu.
Allah'a emanet ol canım.
Nar-ı Çiçek
Sende Allaha emanet olasin güzel insan.
Sevgilerimle.
Merhaba sayın-sevgili kalem dost, şarkıyla, şiirle ve de kalbinizin güzelliğiyle harmanlayıp sunduğunuz taze çay sıcaklığındaki yazınız çok hoştu. Kutlarım algı gücünüzü ve yüreğinizin sesinin yüceliğini.
Tüm olumsuzluklara karşın hayat yine de güzel.
Umar ve dilerim bahar gelecek" memleketimin dağlarına" güzel günler göreceğiz yakında; memleket türkülerini söyleyebileceğiz özgürce.
Emeğe ve sanata saygımla esenlikler.