- 537 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her şey bizi bulmak için
Bu dünyadan geçerken bizlerin görevi,
kendimizi anlamak mıdır? Yoksa varoluşu algılamak mı? Her gün yeni birşey öğrenirken, büyüyüp gelişiyor anlama ve algılama şeklimiz değişmektrdir. Bazen çok bildiğimizi, anladığımızı sandığımız anda her şey değişir. Biri yada bir olay gelir dokunur bize ve yaşamımıza
Kızarız bazen de neden deriz. Oysa o olay bize bizi göstermektedir. Ya es geçtiğimiz bir yanı, bazen de göremediğimiz bizi. Hiç bir şey nedensiz değildir bu evrende. Sadece bizim algıladığımız ve algılayamadıklarımız vardır.
Deneyimlerle büyür gelişiriz, kendimiz de göremediklerimiz ise işte asıl sorun oradadır, insan okuduğu, öğrendiği, gördüğü herşeyi algılama kapasitesine sahiptir. Sadece göremediklerine karşı zayıf, çaresiz ve cahildir.
Bu yaşamda okumakla öğrenilen den çok, göremediklerine bunda kendisine dahil cahildir.
Anlamak algılamak için bize yaşamımıza duygusal olarak dokunanlara teşekkür edelim.
O an anlamamakta olduğumuz , bizi anlamamızda yardım ederler.
Kimse birbirinden ayrı değildir ve ruhlar birbirine yardım eder ve bunlara yaşam dersleri denir. Bizler aslında birbirimizin, bu yaşam okulunda ders araçlarıyız.
O yüzden, teşekkür etmeli, görmemiz gerekeni görmeye niyet etmeliyiz.
Her birimize, sevgiyle güzel yaşam dersleri ve ders araçlarımız olsun.
Algılama ve öğrenme süreklidir. Ne kimse tamdır, ne de yarımdır. Eğer öyle olursa yaşam durur oysa evren, zaman döngü ve sürekliliktir.
Kendimize varma yolculuğunda, sevgi huzur ve
Güzelliklerle sonsuza yani kendimize ulaşmamız dileğimle.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.