- 413 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Birlik umudu (5)
Merhaba Sevgili Abiciğim;
Nasılsın, iyi olmanı her zaman diliyorum ve öyle ümit ediyorum.
Biliyor musun neden sana yazdığımı merak ediyor herkes. Aslında birkaç nedeni var bunun ki sen bunlardan birini biliyorsun zaten.
Herkesle selamlaşman çok dikkatimi çekmişti ve bunu da senin yüzüne söyleyip itiraf etmiştim. Abiciğim bunu sen yapabiliyorsan, herkes te yapabilmeli aslında sen bu konuda tam bir rol modelsin.Sana yazmamın diğer bir sebebi, kibar ve saygılı olman büyüğe ve küçüğe. Birde aslında en önemli olan da bu, ismin. Evet yanlış anlamadın ismin abi. Küçük bir kız çocuğu için babanın yeri bambaşkadır, çok zordur bu yeri başka erkeklerin doldurması. Sen babamın ismini taşıyorsun ve benim için hakikaten değerlisin. Seni her gördüğümde babamın varlığını hissediyorum yanımda. Şimdi anladın mı abi sana neden yazdığımı. Kızın olmadığını biliyorum aramızda da 20 yıl kadar yaş farkı olduğundan, sen de beni bir kızın ya da kardeşin olarak kabul edersin artık. Piyangodan çıktım ama ne yaparsın, artık geri dönüşü yok.
Tatil dönüşü özlemişim abi inan ki herkesi. Adada güzel dostluklar edindim, çok iyi geldi, zamanın yavaş yavaş akıp gittiğini ve sakince o anları yaşamak tadını çıkarırcasına. Oğlum Mert’ te adada doğdu, bu yüzden her türlü adanın ya da yarımadanın ben de yeri apayrı. Oğlum deyince aklıma onun doğduğu ilk gün geldi aklıma. Annem ve babam doğduktan birkaç saat sonra gelebilmişlerdi adaya. Mert’ i kucağına alan ilk kişi. Sen kadar değerli biri. Sönmez Ablamdır. Çok kibar bir hanımefendi. Eşi ve kendisi Kardemir’ den emekli. Eşide yazar, İhsan abim, İhsan Tavşancıl. 10 yıl önce ilk romanını çıkarmıştı adada. Neyse abi bunlarla seni sıkmak istemem.
Sen neler yaptın. Var mı bir gelişme birliğimizin adayları hakkında. Ama anladığım kadarı ile eşini ikna edememişsin ama ısrar ediyorsun o aday konusunda. Abiciğim adayların egosunun çok yüksek olmaması önemli, aşırı hırslı olması tehlikeli. Bize proje üretebilecek, bizi ileriye götürecek adaylar olması lazım ve inanıyorum ki, birkaç aya kadar adaylar belli olacak. Bu birliğe ne gerek var, ne yapacaksınız diye bizlere serzenişte bulunanlar, önümüze taş koyanlar elbette olacaktır. Bugüne kadar eksik bırakılmış yapılmamış işlerin tamamlanması bizim asli görevimiz. Birlik başkanımıza görevide sorumluluğuda vereceğiz ve ondan hesap soracağız. Birlik başkanı projeleriyle caddemizi güzelleştirmeli, değerli eserler bırakmalı bizden sonrakilere. Abi aslında güzel şeyler olacak ben inanıyorum, senden güzel haberler bekliyor olacağım adaylar hakkında.
Hatırlarmısın, küçük bir kız vardı, adı Florance, ben ona öyle diyorum, hem hemşire hem de bir melek. Gece yarısı uyumaz bizlere o güzel kurabiyelerinden yapardı, şimdi o kurabiyeler ne güzel giderdi demli çayın yanında, sen çay seviyorsun ama ben vazgeçemiyorum kahveden. Biliyor musun Florance yani Yasemin sağlık sektöründe adını duyuracak bir hemşire. Birgün gelecek çok uzaklara gidecek Memetçiklerimin yanına ve ben O’ nu hiç bırakmayacağım.
Neyse abiciğim mektubumu güvercinlerle göndereceğim ama Musa amca sağolsun obezite yaptı hepsini, uçuşa geçemiyor zavallıcıklar.
Mektubumu bitirmeden önce seni merak etmeye başladılar, selam ediyorlar, ellerinden öpüyorlar, adresimi verdim eğer beni görmeye gelen olursa sana da getireceğim tanıştırmaya.
Şimdilik kal sağlıcakla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.