- 443 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM – 13 Ucunda ölüm vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM – 13
Ucunda ölüm vardı
Akşam üstü Deniz aradı. ‘’ Bu akşam ne yapıyorsun.’’ ‘’ Hiç bir şey planlamadım, dosyalar üzerinde çalışacağım.’’
Deniz_ hayır kızım, bu akşam bize geleceksin. Gülten’de geldi ailece eğleneceğiz.
Büşra_ Gelemem çok işim var.
Deniz_ Bak Büşra bu gece yılbaşı. Bana ablalık hakkımı kullandırtma. Hemen çık gel yardıma ihtiyacım var.
Büşra_ Ama Deniz.
Deniz_ Aması maması yok hemen çıkıp geliyorsun. İstediğin bir şey var mı?
Büşra_ Yok canım zaten fazlası ile yapmışındır. Peki, ama bil ki büyük bir baskı altında geliyorum.
Telefonu kapattıktan sonra banyoya girdim. Uzun, uzun yıkandım. Daha sonra kendime hanım hanımcık bir kıyafet seçtim. Daha evvel Denizlerde kalmıştım ama bu başka bir şeydi. Bu gece beni ailenin bir ferdi olarak saydıkları için davet etmişti. Yolda kuaförüme uğrayıp hafif bir saç bakımı yaptırdım. Saat tam sekizde kapılarını çaldım. Kapıyı Rabia açtı. ‘’ Anne Büşra ablam geldi’’ ‘’ Kızım kapıda ne bekletiyorsun içeri alsana’’ Deniz’in yanına mutfağa giderken koridorda Gülten’le karşılaştım. Bana olan bakışlarında belli etmese de bir düşmanlık olduğunu hissettim. Portmantonun yanında bir çift yabancı erkek ayakkabısı duruyordu. Buda bu akşam bir yabancının daha olduğunu gösteriyordu. Yoksa gelmekle hata mı yapmıştım?
Deniz_ Gel buraya şu salataya devam et.
Büşra_ Hani kimse yoktu, bir çift yabancı erkek ayakkabısı gördüm.
Deniz_ Ha omu, yabancı değil. Benim
kuzenim.
Büşra_ Yabancı değil mi? Ben tanıyor muyum? Hayır, öyleyse benim için bir yabancı.
Deniz_ Hadi, hadi, çok konuşma da servise yardım et.
Elime iki tabak alıp salona girmemle çakılıp kaldım. Hani rüyalarınızda size kapıp kaçırmasını isteyeceğiniz esmer uzun boylu yakışıklı bir genç Yılmaz ağabeyin yanında oturuyordu. ‘’ İşte dedim kendi kendime arayıp ta bulamayacağım koca adayı. Tabakları Masaya bıraktım. Yılmaz ağabey beni görünce
Yılmaz_ Of be kızım seni buraya getirmek için alnına silah mı dayamak lazım. Sercan manevi kızımla tanış. Büşra kendisi Baş komiserdir. Bu bey de Deniz’in kuzeni Sercan.
Gözlerimiz bir an birbirine takılıp kaldı. İlk bakışta aşk dedikleri bu muydu acaba? Son yıllarımda geçirdiğim en güzel yılbaşı oldu. Ve bende Sercan’a aşık oldum. Ayıp değil ya, onunda bana âşık olduğunu bakışlarından anladım. Bilirsiniz biz kadınların altıncı hisleri çok kuvvetlidir. Yılmaz ağabey bizim
tanışmamızı mizahi bir şekilde yapıp bizi gülmekten kırdı geçirdi. Gece yarısı gitmeye kalkınca.
Deniz_ Nereye gidiyorsun bana sordun mu?
Büşra_ Ben size daha fazla rahatsız etmeyeyim. Misafiriniz de var.
Deniz_ Ne misafiri, Sercan’ı kastediyorsan, ikinizde bu ailenin bir ferdisiniz. Bu gece buradasın. Hem ye iç sonrada kalk git. Yok öyle yağma. Yarın sabahtan mutfağa gireceğiz. Doğru salona.
Bende gitmekten vaz geçip kaldım. Deniz bir şey daha fark etti. Sık, sık Sercan’ la olan bakışlarımızı. Sercan’a bakarken içimin yağları eriyordu. Son yıllarımın en güzel yılbaşı gecesini yaşadım. Ertesi günü pazardı ancak öğlene doğru kalkabildik. Bu arada Sercan’la da enikonu samimi olduk. Beni bırakmakta ısrarcı olunca, benim de hazır tarafım hemen Kabul etti. Yolda birbirimize telefon numaralarımızı verdik. Kapıdan içeri girerken haftaya pazara buluşup buluşmayacağımızı sordu. Âşık olduysak ilk teklifte kucağına atlayacak değildik yani. Birde bu işin Deniz tarafı vardı. Önce onun fikrini alıp öyle hareket etmeliyim.
Pazartesi sabahı kızlara işe geç geleceğimi söyledim. Sonra da Denizin bürosuna geçtim. Daha içeri girer girmez;’’ Nerede kaldın ben seni daha eken bekliyordum.’’
Büşra_ nereden biliyordun geleceğimi?
Deniz_ Hadi oradan, aptal âşıklar Cumartesi akşamı neydi o haliniz? Sercan’ın da senden farkı yoktu.
Büşra_ belli ki sende anlamışın.
Deniz_ Bunda anlaşılmayacak bir şey yok. Bütün gece birbirinizden başkasını gördüğünüz yoktu. Buna ilk görüşte aşk denir. Karşında tecrübe konuşuyor kızım.
Büşra _ Deniz sana çok ciddi olarak soruyorum. Sen bu ilişkiyi onaylıyor musun?
Deniz_ seve, seve kızım. Kuzenime senden iyi gelin mi bulacağım.
Kendimi daha fazla tutamadım Deniz’in neresine denk gelirse orasından öpmeye başladım.
Deniz_ Aaa deli kıza bak kocam beni bu kadar çok öpmedi. Eee söyle bakalım ne zaman buluşuyorsunuz.
Büşra _ Önümüzdeki Pazar günü.
Deniz_ Bak bizim sünepeye, hiç vakit kaybetmemiş.
Büşra_ Abla çok korkuyorum. Biliyorsun ben tehlikeli sularda yüzüyorum.
Deniz_ Boş ver her işin bir riski vardır Hem artık yalnız da olmayacaksın yanında Sercan var.